در دانشگاه امام صادق(ع) انجام می‌شود؛

رونمایی از جدیدترین اثر حجت‌الاسلام پارسانیا با عنوان ˝جهان‌های اجتماعی˝

خبرگزاری پانا: كتاب ˝جهان‌های اجتماعی˝ نوشته حجت‌الاسلام پارسانیا، روز سه‌شنبه، 17 اردیبهشت‌ماه، با حضور نویسنده كتاب و جمعی از دانشجویان، اساتید و صاحب‌نظران در دانشگاه امام صادق(ع) رونمایی می شود.

کد مطلب: ۸۱۷۰۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس فرهنگی پانا، معاونت پژوهشی دانشكده معارف اسلامی، فرهنگ و ارتباطات دانشگاه امام صادق(ع) با همكاری مؤسسه گسترش مطالعات علم دینی صدرا، نشست رونمایی از كتاب «جهان‌های اجتماعی» را برگزار می‌كند.

بنا بر این گزارش، این نشست با حضور نویسنده كتاب حجت‌الاسلام و المسلمین حمید پارسانیا و جمعی از دانشجویان، اساتید و صاحب‌نظران، ساعت 16 روز سه‌شنبه، 17 اردیبهشت‌ماه در دانشگاه امام صادق(ع) برگزار خواهد شد.

لازم به ذكر است كه كتاب جهان‌های اجتماعی اثری است مشتمل بر 14 فصل در سه بخش كه با مداقه در كنش انسانی و كنش اجتماعی و بنیان‌های هستی‌شناختی و انسان‌شناختی علوم انسانی و علوم اجتماعی، به سنجش نسبت میان جهان اجتماعی و جهان انسانی اقدام كرده و كوشیده است كه در این راه از ظرفیت‌های حكمت صدرایی جهت تبیین این نسبت‌ها استفاده كند.

كتاب جهان‌های اجتماعی با شمارگان 1100 نسخه و با قیمت 95 هزار ریال از سوی انتشارات كتاب فردا و با همكاری نشر معارف منتشر شده است.

گفتنی است كه این كتاب با تخفیف 26 درصد در دانشكده فرهنگ و ارتباطات دانشگاه امام صادق(ع)، بسیج دانشكده علوم اجتماعی دانشگاه تهران و حوزه دانشجویی نهاد دانشگاه امیر كبیر عرضه می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار