بیمارستان 96 تختخوابی پیشوا کلنگ‌زنی شد

خبرگزاری پانا:کلنگ بیمارستان 96 تختخوابی شهرستان پیشوا با حضور فرماندار ، امام جمعه، معاون عمرانی دانشگاه آزاد و دیگر مسئولین زده شد

کد مطلب: ۷۷۰۲۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، بهرام ستاری فرماندار شهرستان پیشوا در حاشیه کلنگ زنی آغاز عملیات اجرایی این بیمارستان فوق تخصصی دانشگاه آزاد طی سخنانی گفت: خوشبختانه شهرستان پیشوا در تمامی ابعاد شاخص های توسعه و پیشرفت را دارد و در همه زمینه ها شاهد پیشرفت بسیار خوبی بوده ایم که بیش از 85 درصد آنها در طول دوران خدمت دولتهای نهم و دهم بوده است.

بهرام ستاری در ادامه با اشاره به نیاز شهرستان به مرکز تخصصی بیمارستان گفت: با توجه به وسعت زیاد منطقه و افزایش جمعیت شهرستان بیمارستان موجود در شهرستان ورامین اصلاً جوابگوی نیاز مردم این منطقه نیست و افتتاح و ساخت این بیمارستان در واقع یکی از آرزوهای دیرین مردم این شهرستان و منطقه می باشد.

شایان ذکر است پروژه احداث بیمارستان 96 تختخوابی شهرستان پیشوا با اعتبار 70 میلیارد ریال و بامساحت کل 33000 و زیربنای 17000 مترمربع اجرا می شود.

اسكلت سازه به صورت بتنی و مقاوم در برابر زلزله ساخته خواهد شد و تكنولوژی های جدید صنعت ساختمان سازی مثل سیستم تهویه مطبوع، دیوارها و پنجره های دوجداره ، نمای سنگ تراورتن ، پوشش ورق کامپوزیت در این پروژه مورد استفاده قرار می گیرد.

این بیمارستان فوق تخصصی در دو بلوک a و که در بلوک a اورژانس و آزمایشگاههای ابتدایی و در بلوک اتاق های جراحی و عمل تخصصی و کلاسهای اموزشی و یک سالن آمفی تئاتر و کتابخانه مستقر می باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار