با حضور بیش از ۱۰۰ دانش اموز مدارس استعدادهای درخشان:

مرحله استانی بیست و دومین كنگره سراسری قران كریم دانش اموزان استعدادهای درخشان برگزارشد

خبرگزاری پانا: بیست و دومین كنگره سراسری قرآن كریم مدارس استعدادهای درخشان استان قم با حضور بیش از 100 دانش اموزدختر و پسر از نواحی مختلف استان در مجتمع های آموزشی دخترانه فرزانگان و پسران شهید قدوسی قم برگزارشد.

کد مطلب: ۷۳۷۲۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش سرویس آموزش و پرورش پانا، علی فیض رئیس اداره آموزش و پرورش استعدادهای درخشان استان قم با بیان اینكه روح و جسم دانش آموز و نسل نوپا و جوان مسلمان در شرایط كنونی و موقعیت سنی فعلی بایدبیش از گذشته در زلال چشمه ساران قرآن كریم معطر گردد.

وی هدف از برگزاری این كنگره را تعمیق و تحكیم مبانی و مسائل دینی در وجود دانش اموزان و تعالی ایشان در مسیر علم اموزی با عنایت به تعالیم مكتب انسان ساز اسلام عنوان كرد و گفت: رشته های قرائت، حفظ، تفسیر و مفاهیم از جمله رشته های این دوره از مسابقات برای مدارس سمپاد بود.

وی در ادامه با بیان اینكه این مسابقات با مشاركت بانك ملی جمهوری اسلامی ایران (شعبه قم ) برگزار گردید یاد اور شد: استقبال عزیزان بانك ملی و حمایت از دانش آموزان قرانی در این دوره از مسابقات قابل تقدیر است كه بر این اساس وظیفه می دانیم از حمایت های مدیر محترم امورشعب بانك ملی استان ، مدیر محترم روابط عمومی بانك ملی و سایر عزیزان تقدیر نماییم.

وی افزود: برگزیدگان این مسابقات پس از اعلام نتایج كامل استانی به مرحله قطبی و پس از آن در صورت موفقیت به مرحله كشوری راه خواهند یافت.

رئیس اداره آموزش و پرورش استعدادهای درخشان قم در پایان افزود: در سال گذشته این مسابقات تا مرحله قطبی به كار خود ادامه داد كه دانش آموزان استان قم توانستند رتبه اول را به خود اختصاص دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار