برگزاری جلسه هماهنگی شورای آموزش وپرورش شهرستان بجنورد

جلسه هماهنگی شورای آموزش وپرورش شهرستان بجنورد با حضورمدیر آموزش وپرورش شهرستان، رییس کمیسیون فرهنگی شورای شهر ، معاون فرهنگی شهرداری ، مسئولین اداره کل آموزش و پرورش و شهرستان تشکیل شد.

کد مطلب: ۷۱۲۹۱۰
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا خراسان شمالی، محمود اسدی ،مدیر آموزش وپرورش شهرستان بجنورد در این جلسه اظهار داشت: کار فرهنگی اثرات نرم و ریزی دارد و بسیار زمان بر است و آموزش وپرورش با تمام قوا از فعالیتهای فرهنگی حمایت میکند وآمادگی هر نوع همکاری در ارتباط با ارتقاء سطح فرهنگ عمومی جامعه که لازمه اش شروع از آموزش وپرورش باشد را، به دلیل پتانسیل بالای نیروی انسانی ، دارد .

ابراهیم امانی، رئیس کمیسیون فرهنگی شورای شهر بجنورد در این جلسه عنوان کرد: یکی از ملزومات برنامه های فرهنگی ، هماهنگی و هم افزایی با انرژی مضاعف است همانطور که کارهای بین سازمانی از اهمیت بالایی برخوردار است وباید به نحوی برنامه ها انجام گیرد که بعد از اتمام برنامه ،مردم احساس ارزشمندی کنند.

موفق ،معاون فرهنگی شهرداری شهرستان بجنورد نیز در این جلسه به ایجاد نشاط اجتماعی در مدارس تأکید داشت و عنوان کرد : دانش آموزان ما باید از روحیه بالایی برخوردار باشند علیرغم اینکه ظرفیت های خوبی از قبیل سالن ورزشی ، اتوبوس وسایر ملزومات در اختیار آموزش و پرورش قرار داده ایم.

علی قلیزاده ، معاون پرورشی و تربیت بدنی آموزش وپرورش شهرستان بجنورد در ادامه این جلسه عنوان کرد: کار فرهنگی از ظرافت های خاص خودش برخوردار است و ریشه مظلومیت فرهنگ یک جامعه این است که در مقوله فرهنگ هرشخصی اظهار نظر دارد.

وی ادامه داد: برنامه های فرهنگی باید به روز شود علیرغم اینکه هم اکنون فرهنگ ما ، در مرحله ثبات است و برای حل این مسئله باید مردم به سوی امید سوق داده شوند.

قلیزاده اظهار داشت: به مناسبت میلاد بانوی اسلام حضرت فاطمه(ع) و روز مادر، جشنواره ای تحت عنوان " جشنواره من و مادر من" با ظرفیت 700 نفر شرکت کننده دانش آموز به همراه مادران آنها ، در محل فرهنگسرا ،برگزار خواهد شد که در این جشنواره برنامه هایی از قبیل : نمایشگاه مد و لباس ،صنایع دستی مادران، شناسایی مادران موفق، مادران شهید، زنان کار آفرین،زنان سرپرست خانوار، به نمایش گذاشتن مجله تصویری( در قالب سخنرانی غیر زنده مسئولین و مادران) با هدف تحکیم بنیان خانواده و اهمیت نقش زنان در جامعه اجرا خواهد شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار