برگزاری «برنامه و جشنواره هویت ملی کودکان ایران اسلامی» در شهرستان بدره

مختار حیدربیگی مدیر آموزش و پرورش شهرستان از برگزاری «برنامه و جشنواره هویت ملی کودکان ایران اسلامی» ویژه نوآموزان مراکز پیش دبستانی خبر داد.

کد مطلب: ۷۱۲۵۹۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از استان ایلام ، مختار حیدربیگی مدیر آموزش و پرورش شهرستان بدره از برگزاری «برنامه و جشنواره هویت ملی کودکان ایران اسلامی» ویژه نوآموزان مراکز پیش دبستانی خبر داد .

مدیر آموزش و پرورش شهرستان بدره با بیان این خبر افزود: یکی از مسایل مهم جامعه و تاریخ ایران اسلامی حفظ هویت ایرانی است که با توجه به رسالت عظیم نظام هاي آموزشی در بسترسازي حضور مؤثر فرد در جامعه، آشنایی وي با هنجارها و قواعد اجتماعی و انتقال هویت، فرهنگ، ارزش ها واصول حاکم بر کشور می توان گفت نقش مهمی در تحکیم هویت ملی، وحدت ملی و تقویت همبستگی اجتماعی از طریق اشاعه سنت ها، رسوم اجتماعی و ایدئولوژي ها ایفا می کند و قصور در پرداختن به این رسالت باعث بحران هویت می شود .

وی افزود: در این راستا نقش و اهمیت آموزش هاي پیش از دبستان در فراهم کردن زمینه هاي رشد کودکان، تکوین شخصیت و تقویت هویت ملی آنان در کنار هویت بومی و محلی بسیار مهم و اثرگذار است و از این فرصت طلایی باید بهره گیري نمود. که با توجه به ضرورت موضوع، این مهم جزو اولویت های کاری فعالیت های مراکز پیش دبستانی قرار گرفت و با همت کارشناس آموزش ابتدایی، مدیران و مربیان مراکز پیش دبستانی برنامه ها و جشنواره هایی به منظور پاسداشت از این هویت غنی در سطح تمام مراکز پیش دبستانی و با حضور کارشناسان مدیریت آموزش و پرورش شهرستان بدره برگزار گردید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار