گمانه زنی درباره «سرنوشت برجام» در شبکه پرس تی وی

تهران (پانا) - برنامه این هفته «ایران امروز» به بررسی سرنوشت برجام و تاثیر هر یک از دولت های ایران و آمریکا بر آن می پردازد.

کد مطلب: ۷۱۲۲۶۷
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش روابط عمومی شبکه پرس تی وی، در این برنامه موضوع تصمیم ترامپ برای باقی ماندن در توافق برجام که کمتر از 4 ماه دیگر اعلام خواهد شد و شرط های وی در این زمینه مورد بحث و بررسی قرار می گیرد.
در این برنامه همچنین به بندهایی از قطعنامه 2231 که از ایران خواسته تا دست به آزمایش موشک های دوربرد نزند، اشاره خواهد شد.
«دلایل ایران برای باقی ماندن در توافق درصورت خروج آمریکا از آن»، «تهدید آمریکا و در پی آن، تکاپوی وزرای خارجه کشورهای اروپایی برای مذاکره با ایران به منظور محدودسازی برنامه موشکی» و «احتمال ادامه حضور شرکت های خارجی همچون توتال در ایران درصورت خروج آمریکا از برجام» از دیگر موضوعاتی است که در برنامه این هفته «ایران امروز» مورد بحث و تبادل نظر قرار خواهد گرفت.
غلامرضا مصباحی مقدم، عضو مجمع تشخیص مصلحت نظام، منصور حقیقت پور، مشاور رئیس مجلس شورای اسلامی، امیرعلی ابوالفتح، کارشناس روابط بین الملل، نوذر شفیعی، کارشناس روابط بین الملل و دیوید یعقوبیان، استاد دانشگاه کالیفرنیا صاحبنظران و کارشناسانی هستند که در این برنامه پیرامون مباحث یاد شده به گفت و گو می پردازند.
یوسف پور انوری تهیه کنندگی برنامه «ایران امروز» را بر عهده دارد و لیلا فرامرزی (مجری)، حمیدرضا تاجیک (کارگردان و تصویربردار)، محمد جعفری (دستیار تهیه)، زهرا ترابی (هماهنگی)، ساتراپ شجاعی (تدوین) و علی دزیانیان (موشن گرافیک) از دیگر عوامل تهیه آن به شمار می روند.
برنامه «ایران امروز» ساعت 00:03 بامداد چهارشنبه 25 بهمن ماه از شبکه پرس تی وی پخش می شود. تکرار این برنامه چهارشنبه ساعت 05:00 و 18:00 ، پنجشنبه ساعت 07:00 و شنبه ساعت 10:00 به وقت تهران خواهد بود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار