بزرگترین گلخانه آموزشی کردستان در هنرستان شهید نصری ناحیه یک سنندج افتتاح شد

سنندج (پانا) - همزمان با ایام الله دهه مبارک فجر انقلاب اسلامی و با حضور رئیس سازمان مدیریت و برنامه استان کردستان بزرگترین گلخانه آموزشی این استان در هنرستان شهید نصری ناحیه یک سنندج افتتاح شد .

کد مطلب: ۷۱۱۲۰۲
لینک کوتاه کپی شد

آیین افتتاح این گلخانه آموزشی روز گذشته با حضور نصراللهی زاده رئیس سازمان مدیریت وبرنامه ریزی استان ، قربانی مدیرکل آموزش و پرورش استان کردستان ، حسینی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج و جمعی از مسئولین استانی و شهرستانی در هنرستان شهید نصری ناحیه یک سنندج برگزار شد .

حسینی مدیر آموزش و پرورش ناحیه یک سنندج در این مراسم با بیان اینکه شروع کار این گلخانه از تابستان 96 آغاز شده است گفت : با همت عوامل اجرایی ، هنرآموزان و هنرجویان هنرستان در دیماه کار آن به پایان و در بهمن ماه همزمان با دهه مبارک فجر به بهره برداری رسید .

وی با اشاره به اینکه تکمیل این پروژه نیازمند یک میلیارد و دویست میلیون تومان بود که با همت وتلاش مضاعف و بکارگیری نیروی داخلی هنرستان اعم از هنرجویان و هنرآموزان عزیز با نصف این مبلغ یعنی ششصد میلیون تومان به بهره برداری رسید که جا دارد از مدیریت و عوامل اجرایی این آموزشگاه تقدیر ویژه به عمل آید .

سیدفواد حسینی گفت : در این گلخانه ۱۰۰0متری هنر آموزان با کشت صیفی جات و نشاء و فروش آن ، در خرید تجهیزات و امکانات رفاهی این هنرستان مشارکت می کنند و طبق برنامه زمانبندی اولین محصول این گلخانه در پانزدهم اسفندماه به نتیجه و وارد بازار خواهد شد .

همچنین در حاشیه این افتتاح سالن پرورش قارچ این هنرستان با حضور مسئولین افتتاح و به بهره برداری رسید . سالن قدیمی مجموعه مناسب پرورش این محصول نبوده و با تلاش وبکارگیری نیروهای هنرستان این سالن نیز آماده کشت شد.

گفتنی است در حاشیه این افتتاح از فعالین و دست اندرکاران احداث گلخانه تقدیر به عمل آمد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار