دیدار فرهنگیان شهرستان اسلامشهر با امام جمعه واوان

اسلامشهر (پانا)-به مناسبت ایام الله دهه فجر انقلاب اسلامی شورای معاونین وفرهنگیان آموزش وپرورش اسلامشهر با امام جمعه واوان دیدار کردند.

کد مطلب: ۷۱۰۳۷۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران،در این دیدار ابوالفضل اخوان معاون پرورشی وتربیت بدنی آموزش و پرورش اسلامشهر در سخنانی با گرامیداشت سی و نهمین سالگرد پیروزی انقلاب اسلامی اظهار داشت :امروز مسئولین نظام تعلیم و تربیت میبایست نسل جدید دانش آموزی را با اهداف و آرمانهای امام راحل وشهدا آشنا نمایند.

وی در ادامه افزود:با توجه به شرایط کنونی دشمنان در فضای مجازی و هدف قرار دادن نسل جوان ،ضرورت دارد مجموعه متولیان آموزش و پرورش با بیان منویات رهبری و ترغیب همه فرزندان ایران اسلامی به حضور در راهپیمایی بیست و دوم بهمن 96توطئه های مخالفین نظام مقدس جمهوری اسلامی را خنثی کنند.

در بخش دیگری از این دیدار ، حجت الاسلام محمدی امام جمعه واوان نیز با تقدیر از حضور مسئولین آموزش و پرورش و فرهنگیان شهرستان اسلامشهر بیان کرد:سی و نه بهار آزادی از انقلاب اسلامی گذشت و امروز ایران اسلامی با توجه به رهنمودهای امام راحل ، نگرش به راه و عملکرد شهدا و منویات مقام معظم رهبری(مدظله العالی)و حضور همیشگی در صحنه های مهم از جمله راهپیمایی بیست و دوم بهمن ، در جهان با اقتدار کامل در حال پیشرفت میباشد.

وی در ادامه به قرهنگیان توصیه نمود: در راه تعلیم و تربیت فرزندان ایران اسلامی از امر مهم نماز غافل نشوید و بدانیم کلید تمام سعادتهای ما در دنیا و آخرت توجه به ترویج فرهنگ نماز در سطح جامعه و واحدهای آموزشی میباشد.

شایان ذکر است ،در این برنامه کارشناس مسئول ارزیابی عملکردآموزش و پرورش ،مدیران و معاونین پرورشی واحدهای آموزشی منطقه واوان (اسلامشهر) حضور داشتند.

/خبرنگار:فاطمه قدم زاده/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار