کاهش غلظت آلاینده‌ها در شهرهای صنعتی از فردا

تهران (پانا) - مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی از کاهش غلظت آلاینده‌ها در شهرهای صنعتی از فردا (۱۸ بهمن ماه) خبر داد.

کد مطلب: ۷۱۰۲۴۷
لینک کوتاه کپی شد

احد وظیفه در گفت‌وگو با پانا، گفت: بر اساس تحلیل آخرین نقشه‌های پیش‌یابی هواشناسی امروز ( ۱۷ بهمن) در بیشتر مناطق کشور جوی نسبتاً آرام و پایدار حاکم است و پیامد این جو پایدار برای شهرهای صنعتی و پرجمعیت افزایش غلظت آلاینده‌ها است. از فردا (۱۸ بهمن ماه) با عبور موجی از کشور کاهش نسبی غلظت آلاینده‌ها انتظار می‌رود.

مدیرکل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی افزود: امروز (۱۷ بهمن) با نفوذ جریانات شمالی در بخش‌هایی از سواحل دریای خزر و در برخی مناطق شمال شرق کشور افزایش ابر، گاهی وزش باد و بارش خفیف و پراکنده پیش‌بینی می‌شود.

وی ادامه داد: فردا (۱۸ بهمن) با عبور موجی از تراز میانی جو در سواحل شمالی، دامنه‌های البرز مرکزی و شرقی، بخش‌هایی از شمال شرق کشور، دامنه‌های زاگرس جنوبی و مرکزی و در بخش‌هایی از مرکز، شرق و استان کرمان و روز پنجشنبه (۱۹ بهمن) علاوه بر این مناطق در استان هرمزگان افزایش ابر، وزش باد، بارش پراکنده و کاهش نسبی دما پیش‌بینی می‌شود.

مدیر کل پیش‌بینی و هشدار سریع سازمان هواشناسی در پایان درباره وضعیت جوی تهران طی دو روز آینده گفت: آسمان تهران فردا (۱۸ بهمن) نیمه ابری همراه با غبار محلی و در بعضی ساعات همراه با بارش پراکنده باران با حداقل دمای ۴ و حداکثر دمای ۱۳ درجه سانتیگراد و روز پنج‌شنبه (۱۹ بهمن) نیمه ابری همراه با بارش پراکنده و به تدریج کاهش ابر و غبار محلی با حداقل دمای ۲ و حداکثر دمای ۱۰ درجه سانتیگراد پیش‌بینی می‌شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار