نمایشگاه تهیه جهیزیه ارزان‌ قیمت در شهرستان دماوند گشایش یافت

دماوند(پانا) - نمایشگاه جهیزیه ارزان‌قیمت در سپاه ناحیه مقاومت بسیج شهرستان دماوند با همکاری بسیج جامعه زنان و امور بانوان فرمانداری گشایش یافت.

کد مطلب: ۷۰۹۲۴۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا شهرستانهای تهران در این مراسم، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان دماوند، معاون سیاسی انتظامی فرماندار و جمعی از پاسداران و بسیجیان حضور داشتند. روح‌الله عرب، فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان دماوند در سخنانی اظهار کرد: نمایشگاه ارزان‌قیمت امروز به همت سپاه و هماهنگی قرارگاه خاتم‌الانبیاء (ص)، بسیج جامعه زنان و امور بانوان فرمانداری در شهرستان دماوند افتتاح شد که هزینه‌های برپایی این نمایشگاه سپاه تأمین شده است.

وی در ادامه گفت: در نمایشگاه جهیزیه ارزان‌قیمت، ۱۵ کالای اساسی و مورد نیاز زوجین به قیمت هفت میلیون تومان تأمین شده که مبلغ سه میلیون وپانصد هزار تومان آن را متقاضیان به حساب واریز می‌کنند و مابقی هزینه را سپاه می‌‌دهد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج سپاه شهرستان دماوند ادامه داد: این کالاها شامل یخچال، گاز، ماشین لباسشویی، پنکه، جاروبرقی، دوتخته فرش، ظروف پخت‌وپز، غذاخوری و … است واین اقلام درب منزل تحویل متقاضیان می‌شود.

عرب تصریح کرد: افتتاح نمایشگاه جهیزیه ارزان‌قیمت یکی از ۱۸۰ برنامه مهم این ناحیه مقاومت به مناسبت دهه مبارک فجر است که در راستای ترویج ازدواج آسان در جهت فرمایش‌های مقام معظم رهبری(مدظله العالی) و تحقق سیاست‌های اقتصاد مقاومتی انجام شد.

/خبرنگار:علی اصغر میرعلی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار