مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی:

موفقیت هر سازمانی در گرو شناسایی، انتخاب، تربیت و نگه داشت نیروی انسانی است

تبریز (پانا)- مدیر کل آموزش و پرورش آذربایجانشرقی گفت: موفقیت هر سازمانی در گرو شناسایی، انتخاب، تربیت و نگه داشت نیروی انسانی است.

کد مطلب: ۷۰۹۰۲۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش اداره اطلاع رسانی و روابط عمومی اداره کل آموزش و پرورش آذربایجان شرقی، جعفر پاشایی در پیش از ظهر امروز در جلسه مسئولان گزینش نواحی ومناطق استان در سالن جلسه خانه معلم شماره دو تبریز با تبریک چهلمین سالروز پیروزی انقلاب اسلامی گفت: هیچ وقت از یاد نمی بریم که کجا بودیم و الان کجاییم و تمام پیشرفت ها را مدیون شهدا و پیروی از ولایت فقیه هستیم.

مدیرکل آموزش وپرورش استان با بیان اینکه نگاه ما حمایت از مجموعه گزینش است، افزود: با توجه به سختی کار گزینش، ما در حد توان از این مجموعه حمایت خواهیم کرد.

وی با اشاره به اهمیت نقش و جایگاه معلمان گفت: نیروی انسانی محور توسعه پایدار بوده و توانمند سازی آن رویکرد مجموعه است.

پاشایی خاطر نشان ساخت: شناسایی، انتخاب، تربیت و نگه داشت نیروی انسانی چهار کلمه اساسی در سازمانها است که بایستی مدنظر متولیان امر قرار گیرد.

مدیر دستگاه تعلیم وتربیت آذربایجانشرقی شناسایی نیروی انسانی را گام اول در هر مجموعه دانست و افزود: موفقت هر سازمانی درگرو نیروی انسانی یکدل، منسجم، هماهنگ و هم افزا است.

پاشایی ادامه داد: رویه همان روال کاری بوده و اگر روال کاری درست انجام شود با مشکلی روبه رو نخواهیم شد.

این مقام مسئول در استان استفاده از تضارب آراء را هنر مدیریت برشمرد و ادامه داد: انسان تربیت یافته زمانی اتفاق می افتد که فرایندهای تعریف شده بخوبی انجام گیرد.

وی تصریح کرد: هر سازمانی توانایی نگه داشت نیروی انسانی خود را داشته باشد قطعا به اهداف ترسیم شده زودتر خواهد رسید.

پاشایی در پایان شایسته سالاری، تخصص، سلامت روحی و روانی، به گزینی، رضایتمندی عمومی، محبت و جذب حداکثری و... را جزو مواردی برشمرد که بایستی سرلوحه کار گزینشگران باشد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار