اعلام نتایج مسابقات فرهنگی هنری ویژه دهه فجر ناحیه یک شهرری

کارشناس فرهنگی هنری اداره آموزش و پرورش ناحیه یک شهرری نتایج مسابقات فرهنگی هنری ناحیه یک شهرری را اعلام کرد.

کد مطلب: ۷۰۷۶۸۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران، محمد شاهینفر گفت: در مسابقات سرود دانش آموزی دختران در مقطع ابتدایی دوره اول به ترتیب مدارس حضرت معصومه؛شهیدغیوری و 22 بهمن2 و در مقطع ابتدایی دوره دوم به ترتیب مدارس شهید غیوری؛ شاهد لاله ها/شهید مهدی دوست و فروغ حضرت خدیجه/22 بهمن یک و در مقطع متوسطه اول مدارس: بعثت؛ولیعصر و معاد و در مقطع متوسطه دوم مدارس شریعت؛فاطمیه و حضرت زینب(س) به مقامهای اول تا سوم دست یافتند.

در بخش مسابقات سرود دانش آموزی پسران در مقطع ابتدایی مدارس:معراج 2/تزکیه؛ شهیدتندگویان/امام حسن عسگری و امام خمینی2 ؛درمقطع متوسطه اول مدارس شهید مطهری و 22 بهمن 57 و در مقطع متوسطه هنرستان امام علی حائز رتبه های برتر شدند.

در مسابقات تاتر دانش آموزی در مقطع ابتدایی دوره اول دختران مدارس حضرت معصومه(س)؛ آیت اله غیوری و ام البنین یک و در مقطع ابتدایی دوره ی دوم دختـران مدارس فروغ حضرت خدیجه/ مهدی دوست ؛شاهدلاله ها/"حضرت زهرا (س) و خبره فرشچی / حمزه سیدالشهداء همچنین در مقطع متوسطه اول دختـران فاطمه الزهرا(س)؛ مهدیه و معاد به ترتیب رتبه های اول تا سوم را کسب کردند.

در بخش مسابقات تاتردانش آموزی پسران در مقطع متوسطه اول مدارس حضرت عبدالعظیم؛ مطهری / 22 بهمن 57 و رسالت 1 و در مقطع متوسطه دوم مدارس خاتم الانبیاء و آل یاسین حائز رتبه های برتر شدند.

لازم به ذکر است که نتایج مسابقات تکنوازی، تکخوانی، نمایشنامه خوانی و دیگر رشته های برگزار شده طی اطلاعیه ای به مدارس اعلام شد.

/خبرنگار: نغمه مختاری/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار