رئیس مرکزکنترل ترافیک راهور ناجا در گفت‌وگو با پانا مطرح کرد

محورهای قدیم تهران ـ‌ ساوه و قم ـ‌ تهران مسدود شدند

تهران (پانا) - رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا از انسداد محورهای قدیم تهران ـ‌ ساوه و قم ـ‌ تهران خبر داد.

کد مطلب: ۷۰۷۶۱۳
لینک کوتاه کپی شد

سرهنگ نادر رحمانی رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا در گفت‌وگو با پانا در مورد آخرین وضعیت جوی و ترافیکی محورهای مواصلاتی کشور،‌ اظهار داشت: ترافیک سنگینی را به علت یخ‌زدگی در رمپ خروجی آزادراه ساوه ـ آزادگان شاهد هستیم.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا تصریح کرد: در این محدوده به علت عدم تجهیز تعدادی از خودروها به زنجیر چرخ و لغزندگی سطح معبر، تردد به صورت سنگین در جریان است؛‌ مأموران پلیس راهور تهران بزرگ با تجهیزات لازم برای مدیریت ترافیک و تسهیل در تردد در صحنه حضور دارند.

وی گفت:‌ در همین محدوده یک دستگاه کامیون به علت لغزندگی قیچی کرده و در سطح راه به صورت عرضی متوقف شده است؛ تلاش برای جابه‌جایی آن ادامه دارد و ترافیک را به صورت سنگین به وجود آورده است.

سرهنگ رحمانی ترافیک در تهران ـ شهریار در هر دو مسیر را به علت یخ‌زدگی سطح معبر سنگین ارزیابی کرد و افزود: آزادراه‌های قزوین ـ‌ کرج و کرج ـ تهران نیز ترافیکی سنگین را شاهد هستند.

رئیس مرکز اطلاعات و کنترل ترافیک راهور ناجا ترافیک محور پاکدشت ـ تهران را نیمه‌سنگین عنوان و تصریح کرد: آزادراه تهران ـ ساوه که مسدود بود ساعت 6 صبح بازگشایی شده است.

وی به بارش برف در گردنه اسدآباد همدان پرداخت و گفت:‌ در محورهای سمنان ـ فیروزکوه،‌اصفهان ـ نطنز، داران ـ الیگودرز، نجف‌آباد ـ داران و دلیجان ـ اصفهان مه‌گرفتگی و کاهش دید اشاره شده است.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار