درگیری سپاه پاسداران با یک تیم تروریستی داعش در غرب کشور

تهران (پانا) - روابط عمومی قرارگاه نجف نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه‌ای از درگیری‌های رزمندگان این قرار گاه با یک تیم تروریستی گروهک تکفیری داعش در کشور خبر داد .

کد مطلب: ۷۰۶۶۴۱
لینک کوتاه کپی شد

روابط عمومی قرارگاه نجف نیروی زمینی سپاه در اطلاعیه اعلام کرد : با رصد دقیق اطلاعاتی نیروهای قرارگاه نجف نیروی زمینی سپاه پاسداران انقلاب اسلامی یک تیم تروریستی ۲۱ نفره از گروهک تکفیری داعش که در منطقه غرب کشور وارد خاک جمهوری اسلامی ایران شده بودند تحت تعقیب و مراقبت قرار گرفتند و سرانجام صبح امروز درگیری با آنها آغاز شد.

در این اطلاعیه افزوده شده است : در این درگیری که با همکاری سربازان امام زمان (عج) همچنان ادامه دارد تاکنون اکثریت اعضای تیم، توسط رزمندگان دلاور و شجاع قرارگاه نجف دستگیر شده اند.

جزئیات جدید از درگیری سپاه با داعش در غرب کشور

فرمانده نیروی زمینی سپاه به بیان جزئیاتی از درگیری‌های رزمندگان قرارگاه نجف این نیرو با یک تیم تروریستی گروهک تکفیری داعش در غرب کشور پرداخت.

سردار محمد پاکپور گفت: در پی اطلاعات دریافتی مبنی بر تصمیم داعش به اعزام تیم‌های تروریستی به داخل ایران جهت اقدام تروریستی در شهرهای مرزی و مرکزی کشور، واحدهای اطااعاتی قرارگاه نجف نیروی زمینی سپاه اقدامات لازم را برای اشراف بر این گروه از چند روز قبل آغاز کردند.

وی ادامه داد: رزمندگان قرارگاه نجف صبح شنبه اشراف کامل به این تیم پیدا کردند و در یک عملیات دقیق تعقیب و مراقبت، پیش از ظهر آنها را در منطقه «بمو» در غرب کشور به محاصره خود درآوردند و تعداد ۱۶ نفر از این تروریست‌ها را دستگیر و تعدادی را نیز معدوم کردند. همچنین دو نفر از آنها متواری شدند که هم‌اکنون در محاصره نیروهای قرارگاه دارند.

فرمانده نیروی زمینی سپاه خاطرنشان کرد: در این درگیری ۳ نفر از عزیزان رزمنده قرارگاه به درجه رفیع شهادت نائل شدند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار