مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران در همایش گرامی داشت هفته شوراهای آموزش و پرورش:

استقرار پایه دوازدهم از مهمترین مباحث سال آینده تحصیلی در آموزش و پرورش است

تهران (پانا) - همایش گرامی داشت هفته شوراهای آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران با حضور استاندار تهران درسالن ولایت اداره کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران برگزار شد.

کد مطلب: ۷۰۶۲۹۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا شهرستان های تهران، عبدالرضا فولادوند مدیرکل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران ،گفت: شهرستان های استان تهران با حضور 950 هزار دانش آموز و 47 هزار همکار فرهنگی یکی از پرتراکم ترین استان های کشور است .

وی با اشاره به اینکه رشد جمعیت دانش اموزی این استان در حدود 4 درصد می باشد ، تاکید کرد: سالانه چیزی نزدیک به 30 هزار دانش آموز به جمعیت دانش آموزی این استان اضافه می شود.

فولادوند وضعیت ساماندهی نیروی انسانی در این استان را با مشکلاتی روبرو دانست و افزود: در این استان به ازای هر19 دانش آموز با یک معلم مواجه می باشیم در صورتی که میانگین کشوری آن به ازای هر 12 دانش آموز یک معلم است.

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران، استقرار پایه دوازدهم در سال تحصیلی آینده را از مهمترین چالش های پیش روی آموزش و پرورش دانست و تصریح کرد: کمبود فضای آموزشی به ویژه هنرستان و همچنین نیروی انسانی متخصص در حوزه فنی و حرفه ای از جمله مهمترین مباحثی است که باید به آن توجه جدی صورت گیرد.

این مقام مسئول در پایان کسب رتبه دوم شوراها ی آموزش و پرورش شهرستان های استان تهران را در بین 31 استان کشور تبریک گفته و خاطرنشان کرد: بی شک تلاش ارزنده همگی اعضای شوراها در این استان قابل تقدیر بوده و با همت شما عزیزان همچون سال های گذشته مهری با طراوت را برای دانش آموزان عزیز این مرز و بوم رقم خواهیم زد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار