مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل:

80 پروژه فنی و عمرانی صدا و سیما در اردبیل افتتاح می شود

اردبیل (پانا) - مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل گفت: همزمان با دهه فجر 80 پروژه فنی و عمرانی صدا و سیما با 250 میلیارد ریال اعتبار در مناطق مختلف این استان به بهره برداری می رسد.

کد مطلب: ۷۰۶۰۵۱
لینک کوتاه کپی شد

علی ملااحمدی در جلسه بررسی مشکلات مربوط به صدا و سیما در حوزه جغرافیایی شهرستان مشگین شهر با تبیین نقش تاثیرگذار رسانه ملی در حوزه های مختلف سیاسی ، اجتماعی ، فرهنگی ، اقتصادی ، مذهبی ، ورزشی و اقتصادی افزود: خوشبختانه استان اردبیل از مناطق پربیننده کشور است .
وی از اختصاص پنج میلیارد ریال برای توسعه زیرساخت های صدا و سیمای استان اردبیل در سال 97 خبر داد .
مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل در بخش دیگری از سخنان خود با تاکید بر تمرکز زدایی در تولید و پخش برنامه های مختلف رادیویی و تلویزیونی گفت: همزمان با عید امسال برنامه زنده رادیویی از شهرستان های اردبیل ، مشگین شهر و سرعین به روی آنتن خواهد رفت .
ملااحمدی از شهرداران استان خواست برای شناساندن هر چه بیشتر شهرهای استان بصورت مشارکتی در تولید و پخش برنامه های مختلف رادیویی و تلویزیونی سهیم باشند .
وی افزود: به منظور پوشش بیشتر مناسبت های مختلف سیاسی و مذهبی از جمله راهپیمایی ها ، تصاویر و گزارش های این قبیل مراسم علاوه بر پخش در بخش های مختلف خبری در بخش های دیگر سیمای مرکز اردبیل نیز بصورت ویژه پخش خواهد شد .
مدیرکل صدا و سیمای مرکز اردبیل همچنین در زمینه فرستنده دیجیتال روستای ارباب کندی از توابع بخش مشگین شرقی اظهار کرد: برای راه اندازی این فرستنده بیش از یک میلیارد و 500 میلیون ریال هزینه شده و علاوه بر اهالی روستای ارباب کندی اهالی روستاهای همجوار نیز از 18شبکه تلویزیونی و 16 شبکه رادیویی بصورت دیجیتال بهره مند خواهند شد .
امام جمعه مشگین شهر نیز در این نشست با بیان اینکه مدت زمان پخش خبر از شبکه سبلان جوابگوی نیاز اهالی استان نیست، خواستار بهره گیری از کارشناسان زبده و کارشناسان حوزوی در برنامه های مختلف صدا و سیمای مرکز اردبیل شد .
فرماندار مشگین شهر هم گفت: شهرستان مشگین شهر با دارا بودن پنج بخش و 6 شهر از لحاظ تقسیمات کشوری وسیع ترین شهرستان استان اردبیل می باشد .
میرعلی رحیمی زاد بر پوشش هر چه بیشتر رسانه ملی در مناطق محروم شهرستان تاکید کرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار