مدیر آموزش و پرورش مراغه خبر داد: برگزاری بیش از50 برنامه فرهنگی ،هنری و ورزشی در دهه فجر

مراغه (پانا)- معاون مدیر کل و مدیر آموزش و پرورش مراغه از برگزاری بیش از50 برنامه فرهنگی ،هنری و ورزشی در دهه مبارک فجر امسال خبرداد.

کد مطلب: ۷۰۵۵۸۷
لینک کوتاه کپی شد

جلیل اسلامی درجلسه ستاد هماهنگی برنامه های دهه فجر آموزش و پرورش افزود: در دهه فجر امسال برنامه های متنوعی در حوزه های فرهنگی ، اجتماعی ، هنری و ورزشی توسط این مدیریت برگزار خواهد شد.
وی گفت: نواخته شدن زنگ انقلاب در مدارس ، گلباران مزار شهدا، برگزاری مسابقات ورزشی، هنری ، قرآن و عترت در بین دانش آموزان،برپایی نمایشگاه عکس و پوستر با موضوع دهه فجر و دستاورد های انقلاب و همچنین برگزاری جشنواره غذای سالم، دیدار با خانواده های شهدا و ایثارگران واجرای مراسمات معنوی و مذهبی به مناسبت ایام فاطمیه از جمله برنامه های این دهه خواهد بود .
اسلامی ادامه داد : برگزاری کارگاه های آموزشی دانش آموزی با رویکرد تربیتی و ضمن خدمت ویژه فرهنگیان وبرگزاری جلسات گفتمان دینی در مدارس از دیگر برنامه های این مجموعه در دهه مبارک فجر خواهد بود.
وی با اشاره به اینکه رویکرد آموزش و پرورش ایجاد شادابی و نشاط دربین دانش آموزان است ، افزود : امسال برای چندمین سال پیاپی ،جنگ های شادی با عنوان جنگ انقلاب در قالب 33برنامه از اول تا دهم بهمن ماه در تالار شهید بهشتی برگزار می شود.
مدیر آموزش و پرورش مراغه ادامه داد: امسال در دهه فجر علاوه بر اجرای برنامه های فرهنگی ، هنری و ورزشی ، چندین طرح عمرانی مورد بهره برداری و کلنگ زنی قرار خواهد گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار