فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران خبر داد:

کاهش ۴۲ درصدی جرائم منجر به قتل در غرب استان تهران

اسلامشهر(پانا)-فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران با اشاره به همکاری مجموعه نیروی انتظامی در منطقه گفت: در ۱۰ ماه گذشته جرائم منجر به قتل در این منطقه چهل ودو درصد کاهش داشته است.

کد مطلب: ۷۰۵۲۵۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا شهرستانهای تهران، سردار محسن خانچرلی در نشست خبری ودر تشریح عملکرد 10 ماه این مجموعه در غرب استان تهران اظهار داشت: تمرکز سامانه 110 در غرب استان تهران سبب افزایش 23 درصدی ارتباط‌گیری با این سامانه شده که از 598 هزار تماس، 493 هزار مورد آن توسط مجموعه‌های مرتبط و عملیاتی شده است .

وی در ادامه با بیان اینکه در طول 10 ماه گذشته در غرب استان تهران بیش از 13 تن و هشتصد کیلوگرم مواد مخدر کشف شده ، تصریح کرد: در هیچ سالی این تعداد کشفیات موادمخدر وجود نداشته و این نشان از تلاش روزافزون همکاران ما دارد که در این رابطه بیش از 6000 معتاد متجاهر دستگیر و بیش از 50 باند نیز متلاشی شده‌اند .

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران همچنین با اشاره به دستگیری سارقان افزود: در این راستا بیش از 19 هزار مورد سرقت کشف و 9336 سارق نیز در این رابطه دستگیر و به مراجع مرتبط ارجاع داده شده‌اند، همچنین 421 پرونده نیز در حوزه فضای مجازی تشکیل شده است .

خانچرلی با اشاره به افزایش 30درصدی کشف قاچاق در غرب استان تهران بیان کرد: در این مدّت 714 میلیارد ریال انواع کالای قاچاق کشف شده که به همراه 800 نفر که در این رابطه دستگیر شده‌اند، تحویل مراجع قضایی شده است .

وی در ادامه با اشاره به صدور 31 هزار گواهینامه در غرب استان تهران گفت: بیش از 70 هزار گذرنامه برای اتباع داخلی و خارجی صادر شده و همچنین با هدف نظارت بر فعالیت ارگان‌های مرتبط بیش از 12هزار صنف توسط پلیس‌های تخصصی مورد بازدید قرار گرفته‌اند .

فرمانده انتظامی ویژه غرب استان تهران اظهار داشت: در بحث پرونده‌ها در 10 ماه گذشته، 143 هزار پرونده مورد رسیدگی قرار داده شده، که از این تعداد 18 هزار پرونده به مشاوران ارجاع شد که در مورد 75 درصد از آن‌ها مصالحه صورت گرفته است .

خانچرلی با اشاره به کاهش 42 درصدی جرائم منجر به قتل تصریح کرد: هر اقدامی که تا امروز انجام شده با همراهی و همکاری همه مجموعه نیروی انتظامی در شهرستان‌های شهریار، قدس، ملارد، رباط کریم، بهارستان و اسلامشهر بوده است.

/خبرنگار:امیر غلامی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار