برگزاری همایش کنکوردر قوچان

مدیر دبیرستان شاهد عرفان قوچان عنوان کرد: هدف این همایش شناسایی استعداد داوطلبان و چگونگی برنامه ریزی برای رسیدن به هدف، نحوه مطالعه دروس و مشخص کردن اهداف داوطلبان جهت شرکت در کنکور سراسری می باشد .

کد مطلب: ۷۰۵۲۴۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی ،رجبعلی جنگی مدیر دبیرستان شاهد پسرانه عرفان قوچان اظهار داشت: با توجه به این‌که بسیاری از زحمات و تلاش‌های دانش‌آموزان بستگی به زمان طلایی دارد که از هم‌اکنون شروع می‌شود، بنابراین نیاز داریم که توصیه‌های لازم را برای شرکت در کنکور به دانش‌آموزان آموزش دهیم و نتایج مطلوبی در این زمینه شاهد باشیم.دانش آموزا ن بایداهداف خود را از شرکت در کنکور سراسری کاملاً مشخص نمایند و با توجه به اهداف برای رشته مورد علاقه خود برنامه ریزی نمایند. تلاش برای قبولی در آزمون سراسری ، مساوی با قبولی در یک رشته خوب می باشد .

وی ضمن اشاره به برنامه ریزی صحیح و استفاده بهینه از وقت، یادداشت کردن ساعت های خالی و برنامه ریزی بر اساس آن را ضروری و از نکات مهم در موفقیت کنکور به حساب می آید ،افزود:خلاصه نویسی در یادگیری دروس، تعهد داشتن به خود و افزایش اعتماد به نفس را با پایبندی به تعهد به خود، تنظیم ساعت خواب و بیداری، در نظر گرفتن ساعت بیولوژیک بدن، توجه به کمیت و کیفیت مطالعه را از عوامل ضروری و مهم در موفقیت کنکور می باشد.

جنگی گفت:این همایش با در نظر گرفتن نقاط ضعف و قوت دانش‌آموزان در نظر گرفته شده و انتظار می‌رود با برگزاری این همایش استفاده از فرصتهای طلایی را به دانش‌آموزان یادآوری کنیم و برای رسیدن به اهداف مورد نظر گامهای موثری برداریم. استفاده از تجربه‌های برتر و اساتید برجسته برای رسیدن به اهداف مورد نظر و اجرای برنامه‌های مدون از جمله اقداماتی است که در این همایش در دستور کار قرار داده شده بود و انتظار داریم که با برنامه‌ریزی‌های لازم به تمام اهداف خود در این زمینه دست یابیم. هدف اصلی از برگزاری این همایش برنامه‌ریزی برای مدیریت زمان تا شروع کنکورهست ،تا بتوانیم از این طریق شاهد افزایش قبولی کنکوری در سطح شهرستان واستان باشیم. زمان این همایش چهارشنبه چهارم بهمن ماه ساعت ده صبح سالن همایشهای آموزش و پرورش قوچان می باشد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار