راه‌اندازی دستگاه سی.تی.اسکن در بیمارستان سوم شعبان دماوند

دماوند(پانا)-رئیس بیمارستان سوم شعبان شهرستان دماوند از راه‌اندازی دستگاه سی.تی.اسکن در این بیمارستان خبر داد و گفت: کلینیک ویژه بیمارستان دماوند در دهه فجر 96افتتاح می‌شود.

کد مطلب: ۷۰۵۲۳۳
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش پانا شهرستانهای تهران مسعود مسلمی‌فرد در نشست کارگروه حقوق شهروندی شهرستان دماوند که در فرمانداری شهرستان برگزار شد، با بیان اینکه دستگاه سی.تی.اسکن بیمارستان سوم شعبان دماوند راه‌اندازی شده ، اظهار کرد: در حال هماهنگی هستیم که دستگاه سی.تی.اسکن با حضور مسؤ لین دانشگاه علوم پزشکی در دهه فجر افتتاح شود که البته اکنون نیزخدمات این دستگاه به مردم ارائه می‌شود.
وی با بیان اینکه انبار مرکزی بسیار خوبی برای بیمارستان سوم شعبان دماوند توسط یکی از خیران احداث شده ، افزود: خدماتی همچون سالن انتظار و مصلی هنوز افتتاح رسمی انجام نشده، اما خدمات آن در حال انجام است.
رئیس بیمارستان سوم شعبان شهرستان دماوند گفت: با همت مجمع خیران سلامت، احداث بخش جدید جراحی این بیمارستان در دهه مبارک فجر 96کلنگ‌زنی خواهد شد، قرارداد این پروژه امضا شده و امیدواریم در مدت ۹ ماه تا یک سال آینده این بخش به بهره‌برداری برسد.
مسلمی‌فرد با اشاره به اینکه کلینیک ویژه بیمارستان سوم شعبان دماوند در دهه فجر به افتتاح می‌رسد، تصریح کرد: با جابه‌جایی درمانگاه فضای بیمارستان برای ارائه خدمات بیشتر باز می‌شود و درصدد هستیم که تجهیزاتی از وزارت بهداشت برای راه‌اندازی واحد دندان پزشکی در این کلینیک تأمین کنیم.
وی ادامه داد: مجوز راه‌اندازی درمانگاه مصرف مواد در بیمارستان سوم شعبان اخذ شده که در ماه جاری فعال خواهد شد و همچنین راه‌اندازی کلینیک ویژه درد که در بیمارستان‌های فوق تخصصی انجام می‌شود را در بیمارستان سوم شعبان دماوند در حال پیگیری هستیم تا بتوانیم خدمات بهتری به مردم ارائه دهییم.
وی در خصوص جاده دسترسی به بیمارستان سوم شعبان دماوند افزود: در مکاتباتی، شورای شهر و شهرداری دماوند قول دادند که مسیر ورودی بیمارستان را در حدود یک و نیم کیلومتر به بلوار بعثت متصل کنند تا دیگر لازم نباشد که مردم برای مراجعه به بیمارستان از میدان شهدا تردد کنند.
رئیس بیمارستان سوم شعبان شهرستان دماوند گفت: با توجه به اینکه شهرداری بودجه لازم را نداردو تاکنون این کار انجام نشده و ما منتظر اقدام هستیم واین موضوع برای تردد آمبولانس‌ها بسیار حائز اهمیت است، چراکه حتی یک ثانیه برای نجات جان بیمار بسیار ارزشمند است و گاهی آمبولانس‌ها در ترافیک بلوار شهید بهشتی گرفتار می‌شوند.
/خبرنگار:عرفان خانی/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار