مدیر کل آموزش و پرورش کردستان:

جشنواره شهید رجایی مبنای ارزیابی عملکرد دستگاه ها است

مدیر کل آموزش و پرورش کردستان گفت : جشنواره شهید رجایی مبنای ارزیابی عملکرد دستگاه ها است و اقدامات هر سازمان بر اساس شاخص های عمومی و اختصاصی مورد بررسی قرار می گیرد .

کد مطلب: ۷۰۳۷۱۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا کردستان، رشید قربانی مدیر کل آموزش و پرورش استان در نشست شورای معاونین اداره کل از کسب رتبه اول استان توسط آموزش و پرورش کردستان در بیستمین جشنواره شهید رجایی خبر داد .

وی با تقدیر از زحمات مدیران ، فرهنگیان و دست اندرکاران امر در پیگیری برنامه های آموزش و پرورش ، این موفقیت را مرهون تلاش کلیه دست اندرکاران عنوان کرد .

وی با تاکید بر اجرای دقیق شاخص های ابلاغی از کلیه عوامل ، معاونت ها و حوزه های مختلف خواست در تهیه و تدوین گزارش عملکرد استان در سال ۹۶ اهتمام کنند .

قربانی از استقرار و فعالیت میز خدمت در اداره کل و آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق تابعه استان خبر داد و بر ضرورت فعالیت میز خدمت به منظور ارایه خدمات به موقع و کاهش ارتباط مراجعین با بخش های غیر ضرور تاکید کرد .

مدیر کل آموزش و پرورش استان کردستان با اشاره به لزوم شفاف سازی فعالیت ها و تسهیل گری در خدمات دهی، خواستار طراحی شیوه هایی برای ارایه خدمات الکترونیک و تعریف فرایند های مرتبط با ارباب رجوع و کاهش مراجعه حضوری مراجعین در ادارات شد.

وی با تاکید بر ساماندهی نشست ها و جلسات و عدم برگزاری جلسات غیر ضروری و صرفه جویی و مدیریت امور تصریح کرد: در صورت نیاز و ضرورت امر، گردهمایی و جلسات استانی بخش های مختلف در یک روز تجمیع تا مدعوین به صورت گروهی دراستان حضور یافته و از رفت و آمد و هزینه های اضافی جلوگیری شود .

قربانی در پایان با اشاره به دستور استاندار کردستان مبنی بر برگزاری جلسات در ساعات غیر اداری، بر اجرای این مهم تاکید کرد و هم چنین گفت: باید از ارسال شیوه نامه و مکاتبات غیر ضرور به واحد های اداری و آموزشی استان پرهیز کرد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار