رئیس کمیسیون عمران شورای شهر ارومیه خبر داد:

توجه به پروژه های نیمه تمام ارومیه در سال 97

رئیس کمیسیون عمران،برنامه ریزی و حمل و نقل شهری شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: توجه به نماسازی و اتمام پروژه های نیمه تمام از اولویت های کاری شهرداری ارومیه در سال 97 باید باشد.

کد مطلب: ۷۰۳۷۱۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا آذربایجان غربی؛ عادل فتاحی بیان کرد: توجه به رعایت ردیف بودجه ای شهرداری ارومیه در عملیات خدماتی و عمرانی باید رعایت شود چون درغیر اینصورت در آینده با مشکل مواجه می شویم.

وی با اشاره به مشکل آب های سطحی در شهر، عنوان کرد: توجه به مشکلات آب های سطحی در سطح شهر ارومیه و مناطق یکی از مهمترین برنامه های کمیسیون عمران شورای اسلامی شهر ارومیه و لذا از شهرداری ارومیه درخواست می شود تدابیر لازم را برای رفع آن انجام دهد.

رئیس کمیسیون عمران،برنامه ریزی و حمل و نقل شهری شورای اسلامی شهر ارومیه گفت: با توجه به اینکه ردیف پیش بینی شده جهت نما سازی مساجد و احداث گلدسته،گنبد و سرویس بهداشتی در سالجاری مقرر می گردد شهرداری نسبت به ارائه،لیست هزینه ها،عملکرد قطعی سال 95 و پیشنهادات لازم برای سال 96 که تاکنون علی رغم درخواست های شورای اسلامی شهر ارومیه اعلام نگردیده است.

وی افزود: لذا جهت تعیین وضعیت پیمانکاران که در این حوزه عملیات اجرائی و عمرانی انجام داده اند شهرداری ارومیه در اسرع وقت نسبت به ارائه لیست جهت توزیع اعتبار نماسازی را با اولویت مطالبات پیمانکاران و پروژه های نیمه تمام به شورای اسلامی شهر ارومیه ارسال می نماید.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار