پیاده روی از خانه تا مدرسه در داراب

شیراز ( پانا) - مدیر آموزش و پرورش داراب، اجرای همایش پیاده روی از خانه تا مدرسه را با هدف این که دانش آموزان سعی کنند پیاده روی و ورزش و تحرک را در برنامه روزانه زندگی خود قرار دهند، معرفی کرد.

کد مطلب: ۷۰۳۲۳۱
لینک کوتاه کپی شد

فیروزی در جمع این دانش آموزان که پس از پیمایش مسافت چند کیلومتری به نرمش صبحگاهی پرداخته بودند عنوان کرد : امروزه بر اساس تغییر الگوی زندگی و کاهش تحرک ، دانش آموزان با مشکلاتی از جمله اضافه وزن و دیابت روبرو هستند که همین باعث شده تا نزدیک به 30 درصد دانش آموزان ما اضافه وزن داشته باشند .

وی یکی از ساحت های گنجانده شده در نظام تعلیم و تربیت را تربیت جسمانی و بدنی دانش آموزان برشمرد که سلامتی و یادگیری در کنار هم را محقق خواهد کرد.

وی تصریح کرد: چون امروزه اکثر دانش آموزان با سرویس رفت و آمد دارند و کلاس نشینی دارند کم تحرکی در بین آنها شایع است و باید برنامه روزانه صورت گیرد تا با نیم ساعت ورزش نشاط و سلامتی پیدا کنند.

وی تاکید کرد: پیاده روی و نرمش کم هزینه ترین و راحت ترین ورزش است .

وی در پایان دانش آموزان را برای شرکت در همایش پیاده روی صبح جمعه 29 دیماه که در راستای ترویج فرهنگ پیاده روی و سلامتی در داراب برگزار میشود، به حضور خانوادگی و حداکثری دعوت کرد.

در پایان مراسم نیز به قید قرعه به 40 نفر از دانش آموزان هدایایی اهدا شد .

این همایش با حضور مدیر آموزش و پرورش و معاون پرورشی و تربیت بدنی و کارشناسان مدیریت اداره اموزش و پرورش شهرستان داراب و با همکاری شبکه بهداشت این شهرستان توسط دبستانهای مصلح و شهید خاکپور برگزار شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار