برگزاری نشست مشترك فرمانداران وبخشداران استان خراسان شمالی باحضورمعاون استاندار

خبرگزاری پانا: نشست مشترك فرمانداران و بخشداران استان با حضور معاون سیاسی امنیتی و معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار با هدف بررسی اقدامات وتمهیدات لازم جهت برگزاری انتخابات به صورت الكترونیكی در محل استانداری برگزار شد .

کد مطلب: ۷۰۲۸۹
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا، سیف ا... مطلبی در ابتدای این نشست با تبریك فرا رسیدن سال جدید و اشاره به نامگذاری امسال با نام سال "حماسه سیاسی و حماسه اقتصادی" از سوی مقام معظم رهبری (مد ظله العالی)، بر ضرورت فراهم سازی تمهیدات لازم جهت برگزاری انتخابات به صورت الكترونیكی توسط كلیه فرمانداران و بخشداران استان تاكید كرد و افزود: مسئولین بایدتمام تلاش خود را در جهت فراهم كردن زمینه های برگزاری انتخاباتی پرشور و با حضورحداكثری مردم

مهیا كنند .

وی با بیان اینكه مسئولین در تمامی جنبه ها باید الگو و اسوه مناسبی برای همه افراد جامعه باشند افزود: صبر در برابر بلا و شكر در هر حال ورضایت به قضا و قدر الهی از ویژگی های یك مومن و مسلمان واقعی محسوب می شود و تقویت این روحیه در مسئولین و مردم در گرو ارتباط با خدا و انجام فرایض دینی است .

معاون توسعه مدیریت و منابع انسانی استاندار نیزدر این جلسه درخصوص مسائل و مشكلات مالی در برگزاری انتخابات گفت : فراهم سازی زمینه های مالی تجهیز امكانات جهت برگزاری انتخابات به نحو مطلوب بر عهده این معاونت است و سایر مسائل مالی در این زمینه با نظر معاونت سیاسی و امنیتی و اعلام آن به این معاونت انجام خواهد پذیرفت .

گفتنی است، در ادامه این نشست، فرمانداران و بخشداران به بیان نظرات و پیشنهادات خود برای برگزاری هر چه بهتر انتخابات پرداختند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار