مدیر هسته گزینش آموزش‌وپرورش خوزستان: گزینشگران از روش‌های جایگزین به‌جای دادن رأی منفی استفاده کنند

تهران (پانا) - مدیر هسته گزینش آموزش و پرورش خوزستان رای منفی را یک آسیب قلمداد کرد که برای به حداقل رساندن آن راهبردهایی نظیر سیرمطالعاتی، مذاکره ارشادی و اخذ تعهد به کار گرفته می شود.

کد مطلب: ۷۰۰۸۸۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، جواد عباسی در دیدار گزینشگران استان خوزستان با مدیرکل آموزش و پرورش استان گفت: هسته گزینش وظیفه خطیر و سنگین انتخاب نیروی انسانی را بر عهده دارد که این وظیفه در تحقق اهداف آموزش و پرورش نقشی اساسی بر عهده دارد.

وی فرمایش حضرت امام (ره) را نقشه راه فعالیت های گزینش در استان دانست و تصریح کرد: اخلاق مداری، دارا بودن اخلاق کریمه، ملاک قرار دادن وضعیت فعلی افراد و توصیه بر آموزش از تاکیدات حضرت امام به عنوان شاخص های لازم برای گزینش کردن افراد است که نقشه راه هسته های گزینش آموزش و پرورش در استان خوزستان است.

عباسی بر لزوم اطلاع رسانی در رابطه با ضوابط و معیارهای گزینش تاکید کرد و گفت: تدوین کتابچه و برگزاری جلسات آموزشی و توجیهی از راهکارهایی است که برای اطلاع بخشی به داوطلبان قبل از حضور در فرآیند گزینش استفاده می شود.

وی همچنین گفت: مهمترین عامل موفقیت هر دستگاه نیروی انسانی است و جذب بیش از 4هزار نیروی انسانی به عنوان حق التدریس در استان خوزستان به پیشرفت آموزش و پرورش در حوزه تعلیم و تربیت کمک می کند.

عباسی با اشاره به تحولی که در حوزه اطلاع رسانی در روابط عمومی آموزش و پرورش خوزستان صورت گرفته است، تصریح کرد: انعکاس همه جانبه اخبار آموزش و پرورش خوزستان در سایت اداره کل و رسانه ها بستری را در راستای استفاده بهینه از فضای مجازی فراهم کرده است که قابل تقدیر است.

وی با بیان اینکه بیش از 13 هزار پرونده در هسته گزینش استان بررسی شده است، گفت: ما رای منفی را به عنوان یک آسیب می دانیم و سعی می شود با راهبردهایی نظیر سیرمطالعاتی، مذاکره ارشادی و اخذ تعهد میزان رای های منفی به حداقل برسد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار