در شهرستان اسلامشهر برگزار شد:

دوره آموزشی ترویج فرهنگ نماز و پرورش حس مذهبی در کودکان و نوجوانان

اسلامشهر (پانا)-دوره آموزشی ترویج فرهنگ نماز (طرح مبین )و پرورش حس مذهبی در کودکان و نوجوانان ویژه آموزگاران پایه سوم ابتدایی شهرستان اسلامشهر و بخش چهاردانگه در آموزشگاه شاهد فاطمه زهرا (س) شهرستان برگزار گردید.

کد مطلب: ۶۹۹۶۴۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستانهای تهران ، در این دوره آموزشی یک روزه ،حجت الاسلام علی کاظمی ، کارشناس مرکز تخصصی نماز حوزه علمیه قم ، به عنوان مدرس در سخنانی به ضرورت شناخت کودک و نوجوان اشاره کرد و اظهار داشت :فرآیند پرورش عزیزان ما از دوره سوم ابتدایی شروع میگرددو در این راستا والدین ، مسئولین امر تعلیم و تربیت و سایر افراد مرتبط با آنان نقش مهمی در به ثمر رسیدن این فرآیند مهم دارند.

وی در ادامه افزود : برگزاری دوره های آموزشی با محتوا و کاربردی بسیار مهم است ، لیکن زمانی ما به نتیجه اساسی خواهیم رسید که آموزشهای ما مستمر باشد.

در بخش دیگری از برنامه ، آقا خشی معاون آموزش ابتدایی ، پروین نژاد کارشناس آسیبهای اجتماعی ، سبزگلین کارشناس مسئول آموزش ضمن خدمت و نیروی انسانی و کارشناسان واحد قرآن ، عترت و نماز و فرهنگی و هنری آموزش و پرورش اسلامشهر در جلسه حضور یافتند و از روند اجرای دوره بازدید بعمل آوردند.

شایان ذکر است، در این دوره آموزش قطبی که با نظارت اداره قرآن ، عترت و نماز اداره کل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران برگزار میگردد، به آموزگاران شرکت کننده گواهینامه ضمن خدمت نیز تعلق خواهد گرفت و دوره مذکور در سایر شهرستانهای تهران هم برگزار خواهد شد.

/خبرنگار:فاطمه وظیفه/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار