رئیس سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی کشور: باید مشکل سنوات ارفاقی معلمان استثنایی حل شود

تهران (پانا) - رئیس سازمان آموزش‌وپرورش استثنایی کشور بر لزوم حل‌شدن مشکل حقوقی در خصوص سنوات ارفاقی معلمان استثنایی تاکید کرد.

کد مطلب: ۶۹۹۴۲۹
لینک کوتاه کپی شد

مجید قدمی امروز چهارشنبه 13 دی ماه 96 در نشست شورای معاونان و مدیران کل آموزش و پرورش در اردوگاه شهید باهنر تهران به فعالیت های سازمان آموزش و پرورش استثنایی اشاره کرد و گفت: امسال طرح سنجش پیش از دبستان به خوبی در سراسر کشور اجرا شد و مشکلی در پوشش طرح نداشتیم. همچنین هیچ حق الزحمه ای به سال بعد موکول نشده و تمامی دستمزدهای فعالان به موقع پرداخت شده است.

وی افزود: از طریق این طرح اطلاعات قابل توجهی از دانش آموزان در بدو ورود به مدرسه در اختیار آموزش و پرورش گذاشته می‌شود که از جمله آن می توان به شاخص دی ام آی اشاره کرد که در مواردی بسیار پایین و در مواردی عدد بزرگی است که هردو نیاز به بررسی جدی دارد.

رئیس سازمان آموزش و پرورش استثنایی کشور به سرویس ایاب و ذهاب دانش آموزان با نیازهای ویژه اشاره کرد و گفت: سعی کردیم در مناطق محروم هزینه ایاب ذهاب رایگان باشد و برای تمام دانش آموزان کشور این خدمت ارائه شود.

قدمی بر موضوع نیروی انسانی آموزش و پرورش استثنایی تاکید و اظهار کرد: سال آینده 600 نفر بازنشسته خواهند شد، اما تا زمانی که مشکل سنوات ارفاقی آنها برطرف نشود حقوق بازنشستگی این گروه برقرار نخواهد شد؛ لذا باید برای رفع مشکل حقوقی آنها تلاش کنیم.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار