سلامت وامنیت غذایی جامعه مورد تاکید است/ با متخلفین عرصه بهداشت عمومی برخورد قانونی می شود

کرمان (پانا)-دادستان عمومی و انقلاب شهرستان راور با بیان اینکه سلامت وامنیت غذایی جامعه مورد تاکید است،گفت: طرح استقرار امنیت غذایی در راستای صیانت از حقوق عامه با قوت در شهرستان راور در حال انجام است.

کد مطلب: ۶۹۹۳۳۵
لینک کوتاه کپی شد

حجت الاسلام و المسلیمن اسماعیل بلوچ زاده در حاشیه بازدید هیات عالی امنیت غذایی شهرستان راور اظهار داشت: با دستور قضائی و طبق نظر کارشناسان دامپزشکی واداره بهداشت شهرستان،میزان 70کیلوگرم گوشت غیرقابل مصرف معدوم گردید.

دادستان راور ضمن تذکر به کسانی که حقوق عامه مردم از جمله سلامت و بهداشت عمومی جامعه را به مخاطره می اندازند،گفت:اصناف متخلف هرچه سریعتر بایستی نسبت به رفع نواقص بهداشتی ظرف مدت معین اقدام نمایند.

وی بر اهمیت سلامت غذایی و تامین بهداشت عمومی جامعه تاکید کرد و افزود:خوشبختانه در بازید هیات عالی امنیت غذایی ،وضعیت بهداشتی اکثر اغذیه فروشی ها،رستوران ها و کشتارگاه سطح شهر مطلوب ارزیابی شد.

این مقام قضائی اعلام داشت:در راستای حفظ حقوق شهروندی نظارت و بازرسی ها به طور مستمر ادامه خواهد داشت و با متخلفین عرصه بهداشت عمومی به شدت برخورد خواهد شد.

شایان ذکر است در این بازرسی هیاتی متشکل از از روسای مرکز بهداشت،اداره دامپزشکی ،اصناف و پلیس آگاهی ،دادستان عمومی و انقلاب شهرستان راور را همراهی نمودند .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار