کمک 800 میلیون ریال موسسان مدارس غیردولتی قزوین برای مناطق زلزله‌زده کرمانشاه

تهران (پانا) - مدیر مشارکت‌های مردمی و مدارس غیرانتفاعی آموزش‌وپرورش استان قزوین از کمک 800 میلیون ریال توسط موسسان مدارس غیرانتفاعی استان خبر داد.

کد مطلب: ۶۹۹۱۵۵
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش روابط عمومی آموزش و پرورش، قاسم ابراهیم زاده اظهار کرد: کمک رساني به آسيب ديدگان مناطق آسيب ديده کرمانشاه با مشارکت دستگاه هاي امدادي و خدمات رسان و همچنين نيروهاي مردمي، آموزش و پرورش و بسيج، سپاه و غیره از زمان وقوع حادثه همچنان ادامه دارد.
وی اظهار کرد: این اقدام مشترک به صورت استانی و بین اداره کل آموزش و پرورش و بسیج دانش آموزی است و این کمک ها برای بازسازی 200 واحد مسکونی و مدارس مورد نیاز در روستای قره بلاغ و بابا اسکندر در شهرستان سر پل ذهاب ارسال خواهد شد.
ابراهیم زاده با بیان اینکه خیران مدرسه ساز بازوان توانمند آموزش و پرورش هستند، ادامه داد: خیران در این اقدام پول های خود را صرف امور دنیوی نمی کنند بلکه آن را تبدیل به کارهای حسنه و توشه آخرت می کنند.
وی اظهار کرد: در نشست مشترکی که در اولین جلسه به حضور موسسین مدارس غیرانتفاعی برگزار شد 200 میلیون ریال این عزیزان تقبل کردند و در این امر خیرخواهانه گام برداشتند.
این مسئول تاکید کرد: هممچنین به همین منظور تعدادی پاکت مخصوص جهت جمع آوری کمک های نقدی تهیه و در سطح مدارس استان توزیع شده که تاکنون 500 میلیون ریال جمع آوری شده است .
وی در پایان تاکید کرد: کار نصب کانکس‌ها برای اقامت موقت در این دو روستا با سرعت و با رویکرد جهادی در حال انجام است و امیدواریم به زودی مرحله اسکان موقت به پایان برسد
تاکنون 200 میلیون ریال توسط این شورا جهت خرید 2 کانکس برای مناطق زلزله زده اهدا شده است و استان قزوین هم اکنون دارای2 هزار و 209واحد آموزشی با 9 هزار و 482 کلاس درس فعال است.هم اکنون 6 هزار نفر با مجمع خیرین مدرسه ساز استان قزوین مشارکت داشته و 200نفر نیز مدرسه ساخته اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار