استاندار كردستان:

مديران روح اميد و نشاط را به مردم ببخشند

سنندج (پانا) - استاندار كردستان از مديران استان خواست در مسيرى حركت كنند كه به مردم روح نشاط و اميد ببخشند.

کد مطلب: ۶۹۸۶۰۶
لینک کوتاه کپی شد

بهمن مرادنيا استاندار کردستان در هفتمين جلسه شوراى ادارى استان تاكيد كرد: با توجه به اينكه رويكرد فعلى كشور رويكرد توسعه و اقصادى است، مديران استان بويژه در حوزه عمرانى بايد پيگير حضور وزرا در استان باشند.
وى حضور وزرا در استان را موجب ديده شدن مشكلات و پيدا شدن راهكار رفع آنها عنوان و خاطرنشان كرد: رفع مشكلات با نامه نگارى و ارسال گزارش به نتيجه نمى رسد.
مرادنيا در بخش ديگرى از سخنان خود با اذعان به عدم پرداخت چند ماهه حقوق كارگران شهردارى هاى استان، از دستگاه هاى اجرايى بدهكار به شهردارى ها خواست پرداخت بدهى خود به شهردارى ها را در اولويت قرار دهند.
وى همچنين خاطرنشان كرد: پرداخت حقوق معوق اين قشر زحمتكش بايد هرچه زودتر انجام گيرد، مبادا شاهد تجمع افرادى باشيم كه حقوق قانونى خود را مطالبه مى كنند.
استاندار كردستان در ادامه ممنوعيت برگزارى جلسات در ساعات ادارى را يادآور شد و افزود: هدف اوليه ما تكريم ارباب رجوع و خدمت به مردم است بنابراين مديران بايد در ساعات ادارى در ادارات خود حضور داشته باشند.
وى در اين خصوص فعاليت ميز خدمت در ادارات را كه مورد تاكيد دولت نيز قرار دارد را خواستار شد و با ايراد از سيستم ادارى كشور اظهار داشت: در سطح كلان مملكت تصميمات خوبى گرفته مى شود اما در مراحل پايين تر اجراى آن با نقصان مواجه مى شود.
مرادنيا همچنين با اشاره به انتصاب مديركل حوزه استاندار و مديركل روابط عمومى و امور بين الملل استاندارى طى روزهاى اخير از مديران ستادى استاندارى و دستگاههاى دولتى و اجرايى استان خواست ارتباط نزديكى با اداره كل روابط عمومى داشته باشند و به تقويت روابط عمومى در دستگاه هاى خود توجه داشته باشند.
گفتنى است در اين جلسه از زحمات عليرضا آشناگر تقدير و حسين خوش اقبال به عنوان معاون سياسى، امنيتى و اجتماعى استاندار كردستان معرفى شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار