مراسم گرامیداشت حماسه 9دی در همدان برگزار شد

همزمان با سراسر کشور مراسم گرامیداشت سالروز حماسه عظیم 9 دی ماه با حضور یکپارچه مردم ولایت مدار و با بصیرت همدان برگزار شد.

کد مطلب: ۶۹۷۹۹۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا همدان، همزمان با گرامیداشت ۹دی «روز بصیرت و میثاق امت با ولایت» و سالروز حضور عظیم و میلیونی مردم ایران در حمایت از آرمان های نظام جمهوری اسلامی و رهبر معظم انقلاب در ۹ دی سال ۱۳۸۸ اجتماع عظیم مردم همدان در آستان مقدس امام زاده عبدالله(ع) برگزار شد.

در این مراسم گرامیداشت حماسه تاریخی و به یاد ماندنی نهم دی که نماد پیمان ناگسستنی ملت ایران با ولایت فقیه و سند پایبندی مردم ولایتمدار ایران به آرمان‌های بلند انقلاب، امام و مقام معظم رهبری(مدظله العالی) است، فرهنگیان، کارکنان سازمان دانش آموزی، دانش‌آموزان و سایر اقشار شرکت کردند.

مردم دارالمومنین همدان در این مراسم با اعلام وفاداری به ولایت بار دیگر با رهبری و امام(ره) و آرمان های شهدا تجدید بعیت کرده و با سر دادن شعارهای انقلابی و ارزشی در حمایت از نظام جمهوری اسلامی و ولایت فقیه اعلام کردند که تا آخرین نفس مدافع راستین ولایت و پاسدار واقعی آرمان‌ها و ارزش‌های نظام شکوهمند اسلامی هستند.

مردم بیدار، مومن، انقلابی و همیشه در صحنه همدان با سردادن شعار« مرگ برامریکا» ، «مرگ بر اسرائیل» و«مرگ بر فتنه‌گر» انزجار خود را از سران فتنه و حامیان غربی آنها آمریکا و انگلیس فریاد و اعلام کردند با تمام وجود در برابر تمام توطئه‌های آنان خواهند ایستاد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار