ایجاد اشتغال،یکی از وظایف بسیج سازندگی

رییس بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: ایجاد اشتغال یکی از وظایف بسیج سازندگی است که باید پیگیری شود.

کد مطلب: ۶۹۶۸۴۳
لینک کوتاه کپی شد
به گزارش خبرنگار پانا از خراسان جنوبی ، مهدی هنری،رییس جدید بسیج سازندگی خراسان جنوبی ظهر امروز در مراسم تکریم و معارفه خود گفت: ایجاد اشتغال خرد در اولویت برنامه‌های بسیج سازندگی خراسان جنوبی است.


وی با بیان اینکه تا کنون در این چند سال پی ریزی‌هایی در بسیج سازندگی استان انجام شده است، افزود: تلاش بسیج سازندگی خراسان جنوبی بر اشتغال، کارگاه‌های کوچک روستایی در مانطق محروم همراه با هم‌افزایی است.


رئیس بسیج سازندگی خراسان جنوبی گفت: با دستگاه‌های اجرایی که متولی اشتغال هستند تفاهم نامه منعقد شده تا با هم افزایی از ظرفیت های آنان برای اشتغال خرد و کارگاه‌های زود بازده استفاده کنیم.


هنری افزود: در این تفاهم نامه یک میلیارد و 500 میلیون تومان برای کمک به آبادانی روستاهای استان در نظر گرفته شده است.


وی گفت: همچنین با آستان قدس تفاهم نامه ای برای ساخت مرکز زنجیره کامل شتر مرغ در سربیشه منعقد شده است که برای صدور جواز نیازمند همکاری دستگاه های مربوطه است.


سردار قاسمی،فرمانده سپاه انصارالرضا استان نیز در این جلسه با بیان این که بسیجیان در صدورآرمان های انقلاب به خارج از کشور، بسیار موفق عمل کرده اند گفت: جهادگران بسیجی هم اکنون در لبنان، بخشی از فلسطین، سوریه و عراق هم فعالیت می کنند و محرومیت زدایی را هدف قرار داده اند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار