رئیس آموزش و پرورش شهرستان کلاله

نقشه برداری ۱۵۶ ملک در اختیار آموزش و پرورش انجام شد

نقشه برداری برای ۱۵۶ ملک در اختیار آموزش و پرورش کلاله در ثبت و اسناد انجام شده که بزودی برای ۱۲ ملک سند رسمی صادر می شود و مابقی هم در مسیر صدور قرار خواهد گرفت.

کد مطلب: ۶۹۶۴۵۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا از استان گلستان، در جلسه شورای آموزش و پرورش شهرستان کلاله در این جلسه که در دفتر امام جمعه کلاله برگزار شد؛ حجت الاسلام والمسلمین کشیری به ضرورت ارتباط خانواده با مدرسه تاکید کرد و گفت: معلمی مقدس ترین شغل در جامعه است و وقتی تعامل خانه و مدرسه تقویت شود می توان در مقابله با آسیب های اجتماعی موفقیت هایی کسب کرد.

امام جمعه کلاله در ادامه آموزش و پرورش را پایه و اساس کشور دانست و اظهار داشت: فرزندان مردم امانتی در دست ماست؛ لذا باید همه تلاش خود را برای رشد و تربیت آنها به کار گیریم تا فردا نزد خدا سرافراز باشیم.

امام جمعه کلاله در ادامه بر تقویت مسائل بهداشتی و نظارت برآن در مدارس تاکید کرد.

نصرت برزگر فرماندار کلاله هم در این جلسه با تاکید بر تقویت مبانی دینی گفت: فرهنگ سازی، راهکار اصلی برای کاهش آسیب های اجتماعی است.

وی نقش رسانه ملی را نیز مهم دانست و گفت: باید در جامعه مصونیت ایجاد کرد و برای فعالیت های فرهنگی اعتبارات مناسب در نظر گرفت.

رئیس شورای آموزش وپرورش کلاله گفت: تقویت کارگاهای آموزشی برای اولیا، معلمان و دانش آموزان در برنامه کاری برای کاهش آسیب های اجتماعی مؤثر است.

حسین طاهری راد مدیر آموزش و پرورش کلاله با اعلام اینکه حدود ۲۳ هزار دانش آموز در ۲۱۱ آموزشگاه مشغول به تحصیل هستند، گفت: برای کاهش آسیب های اجتماعی باید همه تلاش کنند و ما هم با نگاه علمی؛ تقویت کارگاههای آموزشی را برای خانواده ها با استفاده از کارشناسان، حضور در مدارس و فعال کردن اتاق های فکر و غیره برنامه ریزی کرده ایم.

طاهری راد گفت: در عرصه علمی، سال گذشته از ۲۴۴ شرکت کننده در کنکور،۱۷۷ نفر پذیرفته شدند.

وی تاکید کرد: امسال ضمن توجه به آمار کمی؛ پذیرش کیفی را نیز برای کنکوری ها مدنظر قرار داده ایم.

مدیر آموزش و پرورش کلاله در ادامه در موضوع بهداشت مدارس گفت: همه تلاش خود را با همکاری مرکز بهداشت، اولیای خانه و مدرسه برای مقابله با "پدیکلوز" در بین دانش آموزان به کار می گیریم.

وی در مورد اقدامات انجام شده این مدیریت برای املاک در اختیار گفت: نقشه برداری برای ۱۵۶ ملک در ثبت و اسناد انجام شده که بزودی برای ۱۲ ملک سند رسمی صادر می شود و مابقی هم در مسیر صدور قرار خواهد گرفت.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار