برتری بانوی ورزشکارموتور سواردر مسابقات کشوری

تهران (پانا) - در چند سال اخیر مسابقات موتور سواری بانوان در کشور رواج پیدا کرده و از این رو افسانه جباری یکی از برترین های موتور سواری در ظرف مدت کوتاه توانست به موفقیت های ارزشمند دست یابد.

کد مطلب: ۶۹۶۴۱۹
لینک کوتاه کپی شد

افسانه جباری در گفت و گو با خبرنگار پانا شهرستان های تهران در این رابطه اظهار داشت: من از سال ۱۳۹۰ وارد این رشته شدم که از همان ورود به صورت حرفه ای به رشته موتور سواری پرداختم ،چرا که بر خلاف همه که باید با موتور های سبک تر شروع کنند،من با موتور۲۵۰ cc شروع به فعالیت کردم.

وی در ادامه بیان داشت:دوستان و اطرافیان تمرینات من را زیر نظر داشتند ، بویژه که همسرم مشوق اصلی من بودند و روز به روز تمرین هارا جدی تر دنبال کردم .

جباری در رابطه با برگزاری مسابقات تاکید کرد: از زمان به رسمیت شناخته شدن این رشته ۳ بار مسابقات انجام گرفته ومن در رقابت با حریفان قدرتمند و قدیمی سکو دار اول شدم.

وی به کمبود ها و کاستی های این رشته اشاره کرد و اذعان داشت : این رشته به دلیل بی توجهی برخی مسئولین و رسانه ها ، کاستی های بسیاری دارد و باید کمک شود تا این رشته را به مردم نشان دهیم و به این رشته مانند رشته های دیگری نگاه کنیم، مثلا اخبار مسابقات از رسانه ملی پخش شود و باید از سکودار ها و قهرمان هایی که واقعا در پیست مسابقات ثابت می کنند که قهرمان هستند نه قهرمان نما،حمایت های لازم صورت بگیرد.

شایان ذکر است، که هشتم دی ماه 96چهارمین دوره مسابقه رسمی موتور سواری برگزار خواهد شد که حریفان برای گرفتن سکوهای اول تا سوم به رقابت می پردازند و از این رو افسانه جباری بانوی موتور سوار ، در تلاش است که برای چهارمین بار پی در پی ثابت کند که قهرمان و سکو دار می باشد.

/خبرنگار: زهرا فتحعلی زاده/

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار