درخشش دانش آموزان ناحیه 4 شیراز در مسابقات پارا آسیایی 2017

تهران (پانا) - 5مدال رنگارنگ، رهاورد دانش آموزان ناحیه چهار آموزش و پرورش شیراز از مسابقات پاراآسیایی دو و میدانی نابینایان ، کم بینایان و معلولین امارات بود.

کد مطلب: ۶۹۵۴۲۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، سه تن از دانش آموزان ناحیه 4 آموزش و پرورش شیراز که در تیم دو و میدانی نابینایان، کم بینایان و معلولین کشورمان عضویت داشتند، موفق به کسب 5 مدال رنگارنگ از مسابقات پارا آسیایی 2017 امارات شدند.

در این دوره از مسابقات که به میزبانی شهر دبی امارات برگزار شد ،مرضیه قاسمی ، دانش آموز دبیرستان دوازده امامی ناحیه 4 شیراز در رشته پرتاب وزنه موفق به کسب مدال نقره شد.

همچنین علیرضا غوری دانش آموز دبیرستان نمازی این ناحیه نیز در دو ۱۰۰ متر صاحب مدال طلا شد و در رشته پرش طول نیز مدال نقره را به خود اختصاص داد.

دیگر عضو این تیم علیرضا ایزدی دانش آموز دبیرستان امام صادق(ع) ناحیه 4 شیراز نیز توانست در رشته پرتاب وزنه و پرتاب دیسک دو مدال برنز را از آن خود کند.

گفتنی است هاشم حاصلی دبیر تربیت بدنی ناحیه۴ و فاطمه برمشوری یکی از مربیان این ناحیه نیز در این دوره از رقابت ها به عنوان مربی در کنار بازیکنان تیم ملی جمهوری اسلامی حضور داشتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار