معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی کرمان خبر داد

برگزاری دوره آموزشی «پیشگیری از اعتیاد و رفتارهای پر خطر» ویژه 18000 فرهنگی

تهران (پانا) - معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش کرمان از برگزاری دوره آموزشی پیشگیری از اعتیاد و رفتارهای پر خطر برای حدود 18000 فرهنگی استان به صورت مجازی خبر داد.

کد مطلب: ۶۹۴۹۴۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش روابط عمومی وزارت آموزش و پرورش، حمیدرضا دعاگویی با اعلام این خبر در کمیته اجرایی و توانمند سازی آموزش های ضمن خدمت اداره کل آموزش و پرورش استان کرمان اظهار کرد: گروه های هدف در این دوره آموزشی که با موضوع" پیشگیری از اعتیاد و رفتارهای پرخطر" برگزار می شود، مدیران دوره های ابتدایی و متوسطه اول و دوم، مربیان امور تربیتی و مراقبان بهداشت هستند که پیش بینی شده است 18000 نفر در این آزمون به صورت مجازی شرکت کنند.

وی گفت: در این آزمون که سه کتاب به عنوان محتوا معرفی شده است، 50 پایگاه آزمون اینترنتی در نظر گرفته شده است که طی مدت سه روز برگزار می شود.

معاون پژوهش، برنامه ریزی و نیروی انسانی آموزش و پرورش استان کرمان همچنین گفت: دوره های آموزشی 17 کتاب تازه تالیف دوره ابتدایی ویژه معلمان دوره متوسطه که برای تدریس در دوره ابتدایی ساماندهی شده اند، در حال برگزاری است.

دعاگویی بیان کرد: در این دوره ها علاوه بر معلمان تغییر پایه یافته، دانش آموختگان دانشگاه فرهنگیان و مستخدمان جدید ماده 28 نیز حضور دارند که در 15 شهرستان این کلاس ها در حال برگزارییست و در 17 شهرستان نیز مراحل اخذ مجوز طی می شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار