در گفت‌وگو با پانا اعلام شد

امروز، شصت‌و یکمین روز آلوده تهران در سال جاری است

تهران (پانا) - به گفته معاون پایش و نظارت محیط زیست استان تهران، امروز -دوشنبه- شصت و یکمین روز آلوده تهران از ابتدای سال 96 است.

کد مطلب: ۶۹۴۴۱۷
لینک کوتاه کپی شد

محمد رستگاری در گفت‌وگو با پانا، با اشاره به وضعیت آلودگی هوای تهران اظهارداشت: طبق نقشه‌های هواشناسی تا روز چهارشنبه شرایط جوی برای پایتخت پایدار است و از این رو آلودگی هوا تا آخر هفته در تهران وجود دارد.

معاون پایش و نظارت محیط زیست استان تهران با بیان اینکه از ابتدای سال ۹۶ تا کنون 61 روز ناسالم را پشت سر گذاشته ایم، گفت: مرکز پایش آلودگی هوای محیط زیست استان تهران وضعیت کیفی هوای تهران در ٢٤ ساعت گذشته منتهی به ساعت ١١ امروز دوشنبه 27 آذرماه در وضعیت ناسالم برای گروه‌های حساس بوده است.

وی گفت: در این بازه زمانی شاخص منواکسیدکربن:سالم(۵۵)،ازن: پاک(۱۰)، دی اکسید نیتروژن: سالم(۹۸)، دی اکسید گوگرد: پاک(۱۹)، ذرات معلق با قطر کمتر از ١٠ میکرون:سالم(۸۹)، ذرات معلق با قطر کمتر از ٢.٥ میکرون: ناسالم برای گروههای حساس(۱۴۶) بوده است.

تعداد روزهای با هوای «پاک و سالم» و «ناسالم» تهران طی اول فروردین تا اول دی سال‌ ۹۰ تا ۹۵

این در حالی است که قرار است جلسه کمیته اضطرار آلودگی هوای شهر تهران عصر امروز تشکیل ‌و درباره اقدامات لازم در خصوص کاهش آلودگی هوا تصمیم‌گیری شود.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار