با حضور مسئولین آموزش و پرورش و قوه قضا ئیه؛

کارگاه آموزشی طرح نماد در ناحیه سه تبریز برگزارشد

باحضور معاون سلامت و تربیت بدنی آموزش وپرورش استان و مسئولین قوه قضائیه، کارگاه آموزشی طرح نماد برای مدیران و همکاران 6 مدرسه ناحیه 3 در سالن همایش مدرسه شاهد مهدیه برگزارشد.

کد مطلب: ۶۹۳۹۷۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از آذربایجان شرقی؛ در این مراسم رسول صادقی گفت: طبق آمار های منتشر شده آذربایجان شرقی از نظر سوء مصرف مواد مخدر در بین دانش آموزان رتبه 31 کشور را دارد که این موفقیت در سایه برگزاری کارگاهایی همانند طرح نماد می باشد.

معاون تربیت بدنی و سلامت آموزش وپرورش استان افزود: تا زمانیکه مداخلات اجتماعی را به خوبی آموزش ندیده باشیم به ناچار نخواهیم توانست در جهت گسترش آن نیز موفق باشیم.

صادقی گفت: اگر بتوایم چالشهای فرهنگی را حل کنیم تازه به 75 درصد گامهای رشد و ترقی دست یافته ایم.

معاون سلامت و تربیت بدنی استان اضافه کرد: اصلی ترین چالش برای گره گشایی 25 درصد باقیمانده تقویت کردن رفتار اجتماعی دانش آموزان، سبک زنذگی خانواده و رفتار اجتماعی مدرسه خواهد بود.


مدیر دستگاه تعلیم و تربیت ناحیه سه در ادامه مراسم مطرح کرد: دانش آموزان به عنوان سرمایه های اجتماعی کشور و آینده سازان میهن اسلامی هستند.

وی ادامه داد: اگر کشوری بخواهد افرادی خلاق، پویا و کار آفرین داشته باشد باید به روی نیروی انسانی خود سرمایه گذاری نماید.

زرین رادبه گفت: برای ارزیابی توسعه یافتگی کشور ها از شاخص HDI یا شاخص توسعه یافتگی نیروی انسانی استفاده می کنند.

مدیر آموزش و پرورش ناحیه سه تبریز بیان کرد: انسان سالم، محور توسعه پایدار می باشد و سلامت دارای سه بخش جسمانی روانی و اجتماعی است همانطور که در سلامت جسمانی و روانی تلاشهای بسیاری صورت می گیرد لازم و ضروری است که در حوزه سلامت اجتماعی نیز اقداماتی انجام پذیرد.

رادبه افزود: سلامت اجتماعی را می توان در دو قالب پیشگیری و مداخله بهنگام تقسیم بندی کرد که در طرح نماد هدف اصلی پیشگیری از آسیب های اجتماعی دانش آموزان است.


ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار