حمیدی بیان کرد

برگزاری انتخابات فدراسیون ورزشی بعد از 15 سال

تهران (پانا) - معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش با اشاره به اینکه انتخابات ورزش دانش آموزی بعد از 15 سال انجام شده این مسئله را نقطه عطفی در فرایند ورزش دانش آموزی دانست.

کد مطلب: ۶۹۲۹۳۴
لینک کوتاه کپی شد

مهرزاد حمیدی در اولین مجمع انتخاباتی ریاست فدراسیون ورزش دانش آموزی که عصر امروز در هتل المپیک تهران برگزار شد اظهار کرد: امروز نقطه عطفی بر روند تکاملی ورزش دانش آموزی را شاهد هستیم. فدراسیونی که بعد از 15 سال انتخابات برگزار می‌کند .

وی با اشاره به اینکه فدراسیون ورزش دانش آموزی از حمایت‌های ویژه آموزش و پرورش و وزارت ورزش و جوانان بهره می‌گیرد افزود: این مسئله موجب شده تا چشم انداز روشنی برای ورزش دانش آموزی متصور شویم .

معاونت تربیت بدنی و سلامت وزارت آموزش و پرورش بابیان اینکه فدراسیون ورزش دانش آموزی به مسئله استعدادیابی کمک می‌کند بیان کرد: یکی از مواردی که در طرح جامع ورزش کشور به آن اشاره شده نبود برنامه‌ای برای استعدادیابی است که در این زمینه با توجه به فعالیت تربیت بدنی در حوزه آموزش و پرورش بیش از 500 نخبه ورزشی به گروه‌های نونهالان و نوجوانان معرفی شده‌اند.

وی گفت: انتخابات فدراسیون ورزشی باعث رونق این فدراسیون شده و آینده‌ای روشن در انتظار ورزش دانش آموزی خواهد بود. البته پیش از این چند بار هیئت های استانی تشکیل شد و آیین نامه هایی را به تصویب وزارت ورزش و جوانان رساندیم. در نهایت امروز شاهد برگزاری انتخابات بودیم که روند تکاملی این فدراسیون را رونق می‌بخشد.

گفتنی است در این مراسم حسین بابویی به عنوان رئیس فدراسیون ورزشی دانش آموزان با 31 رای انتخاب شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار