اعتبارات ویژه دولت دوازدهم برای توسعه واشتغال زایی در روستاها

فرماندار شهرستان تکاب گفت: دولت دوازدهم اعتبارات ویژه ای برای توسعه و اشتغال زایی در روستاها اختصاص داده است.

کد مطلب: ۶۹۱۲۲۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا آذربایجان غربی، ایرج ثقفی در نشست مشترک با روسای بانک های عامل این شهرستان گفت:امسال دولت دوازدهم اعتبارات ویژه و مناسبی برای توسعه و اشتغال زایی در روستاها اختصاص داده که در قالب تسهیلات برای کارآفرینی و اجرای طرح های مختلف به روستائیان پرداخت خواهد شد.

وی افزود:بر اساس این اعتبارات که نسبت به سال های گذشته افزایش چشمگیر داشته، دولت دوازدهم سرمایه گذاری های بزرگی در بخش عمران و آبادانی روستاها و مقاوم سازی مسکن روستائی و اشتغال زایی روستائیان انجام خواهد داد.

فرماندار گفت:با مجوز مقام معظم رهبری و تصویب مجلس، دولت دوازدهم این اعتبارات زا از محل صندوق توسعه ملی برای پرداخت تسهیلات توسعه ای و اشتغال زایی به روستائیان در نظر گرفته است.

وی افزود:تخصیص این اعتبارات به روستاها،موجب تحرک اقتصادی و کار آفرینی در روستاها و رونق بازار می شود و با اجرای طرح های توسعه ای علاوه بر جمع آوری سکونتگاه های غیر مجاز و کاهش مهاجرت از روستاها، بسیاری از مشکلات و مسائل اجتماعی و اقتصادی در روستاها بصورت هدفمند حل خواهد شد.

ثقفی گفت:ادارات و دستگاه های اجرایی شهرستان برای بهره مندی مناسب روستاییان از این تسهیلات، طرح های اشتغال زایی متناسب با نیازها، ظرفیت ها و مزایای نسبی منطقه را شناسایی و فضای روستاها را برای استفاده از این اعتبارات آماده کنند.

فرماندار تکاب گفت: بانک های عامل درپرداخت تسهیلات نوسازی و مقاوم سازی مسکن روستائیان،سطح تعامل وهمکاری خود را با بنیاد مسکن افزایش داده و روند اعطای وام را تسهیل کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار