در کنار ریل راه‌آهن نکا برگزار شد

تکریم مقام «ریزعلی خواجوی» با حضور دانش‌آموزان نکایی

آیین تکریم مقام ریزعلی خواجوی با حضور دانش‌آموزان و همکاران فرهنگی در دبستان شهید ترکیان نکا در همسایگی ریل راه‌آهن برگزار شد.

کد مطلب: ۶۹۱۰۶۱
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا-مازندران، در آیین تکریم مقام «ریزعلی خواجوی» یکی از دانش‌آموزان متن «دهقان فداکار» کتاب فارسی قدیم را قرائت کرد.

معاون آموزش و پرورش شهرستان نکا در این آیین با گرامی‌داشت یاد و خاطره همه فداکاران و ایثارگران به ویژه شهدای هشت سال دفاع مقدس، شهدای مدافع حرم، شهدای محیط زیست و شهدای آتش نشان حادثه پلاسکو، از ریزعلی خواجوی به عنوان انسانی فداکار که سالهای سال یادش در اذهان باقی خواهد ماند یاد کرد.

رمضان نوری تیرتاشی با نام بردن از فداکارانی همچون محمد حسین فهمیده، سهام خیام، حسن امید زاده و امید عباسی آنان را مایه افتخار دانست و گفت: «ملت ایران با پیشینه فرهنگ غنی ایثار وگذشت، همواره زبانزد جهانیان بوده وهمیشه درکمک رسانی به همنوعان خود پیشگام بوده که نمونه اخیرش همت والای مردم ایران در امدادرسانی به حادثه دیدگان زلزله اخیرکرمانشاه را نظاره گر بودیم.»

نوری اظهار داشت: «همه ما و دانش آموزان از این انسانهای بزرگ و دوست داشتنی سرمشق بگیریم ومهربانی و فداکاری را بیاموزیم و تکثیر کنیم.»

در پایان این مراسم با اهدای شاخه گل به تمثال زنده یاد ریزعلی خواجوی ادای احترام شد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار