مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای تهران خبرداد :

اجرای طرح آموزشی حقوق و تکالیف دانش آموزان شهرستانهای تهران

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران از اجرای طرح آموزشی حقوق و تکالیف دانش آموزان دختر و پسر شهرستانهای تهران خبرداد .

کد مطلب: ۶۸۹۸۶۴
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا شهرستانهای تهران، عبدالرضا فولادوند در این رابطه اظهار کرد : یکهزار وپنجاه دانش آموز دختر دوره دوم متوسطه و 525 دانش آموز پسر دوره دوم متوسطه جامعه هدف دانش آموزی طرح آموزش حقوق دانش آموزان بودند .

وی در ادامه ،مدت اجرای کارگاه آموزشی را 8 ساعت برشمرد و گفت : یک هزار و 500 ،ولی دانش آموز و 210 نفر مربی مدارس مجری طرح نیزاز این کارگاه آموزشی استفاده کردند.

مدیر کل آموزش و پرورش شهرستانهای استان تهران ادامه داد: 12 هزار ششصد نفر ساعت کارگاه آموزشی ویژه دختران و پسران دوره دوم متوسطه و 9 هزار و بیست وچهار نفر ساعت ویژه والدین و مربیان مدارس مجری طرح تشکیل شده است .

این مقام مسئول تشکیل این کارگاههای آموزشی را مقدمه ای برای نظم و توسعه عدالت دانست و وخاطرنشان کرد : شناخت حقوق و تکالیف شخصی در جامعه و نهادینه نمودن آن در افراد جامعه باعث نظم و توسعه عدالت اجتماعی می شود .

شایان ذکر است طرح آموزشی حقوق و تکالیف دانش آموزان توسط امور بانوان اداره کل آموزش و پرورش و مناطق شهرستانهای تهران برگزار گردید .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار