در محل کانون فرهنگی تربیتی شهدای پاکدشت برگزار شد:

برگزاری دوره دوم طرح سپاس ویژه یادواره 67 شهید دانش آموز در پاکدشت

مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران در خصوص اجرای طرح سپاس شهرستان پاکدشت گفت :دیدار با ٤٥٠ خانواده شهید و ایثارگر شهرستان پاکدشت با حضور مسئولان این شهرستان صورت می گیرد.

کد مطلب: ۶۸۸۲۵۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا شهرستان های تهران، نادر نصیری مدیر کل بنیاد شهید و امور ایثارگران شهرستان های استان تهران با حضور در شهرستان پاکدشت و ادای احترام به شهدا و ایثارگران این شهرستان ضمن گرامیداشت ایام و سالروز آغاز امامت حضرت حجت ابن الحسن(عج) اظهار داشت: توجه به خانواده شهدا و ایثارگران جزء اصلی امور و اقدامات هر مجموعه و سازمانی باید باشد و مجموعه بنیاد نیز پر تلاش در این مسیر در حال قدم برداشتن است و این نعمت ارزنده الهی خدمت به خانواده شهدا را با تمام توان بهره میبرد.

وی افزود: همراهی در حوزه تکریم هر چه بیشتر خانواده شهدا و ایثارگران امری است که نه تنها به عنوان یک وظیفه بلکه باید دستگاه ها،نهادها و سازمان ها ان را یک تکلیف دانسته و برای هر چه بهتر و زیبا تر انجام شده ان ویژه تر بنیاد شهید را همراهی کنند و خود نیز برای تحقق ان تلاش کنند.

نصیری در بخش دیگری از سخنان خود گفت:خانواده شهدا و ایثارگران سر سلسله بسیاری از امور چه در دوران انقلاب،دفاع مقدس و امروز در جبهه فرهنگی ،اقتصادی و اجتماعی بوده اند و نیز همچنان هستند و این وظیفه را ما داریم که بیش از پیش این بزرگواران را مورد توجه قرار دهیم. .

علی یزدان پناه مدیریت اداره آموزش و پرورش این شهرستان از برگزاری دومین دوره دیدار مسئولین ادارات، نهادها وسازمانهای شهرستان با خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان تحت عنوان " دوره دوم طرح سپاس ویژه(یادواره 57 شهید دانش آموز شهرستان)" با مشارکت مسئولین استان و شهرستانی، خانواده معظم شهدا، ایثارگران و جانبازان شهرستان، در محل سال اجتماعات کانون فرهنگی تربیتی شهدای پاکدشت خبر داد.

محمد قمی نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی با تاکید بر دانش آموزان با اشاره به دانش آموزانی که درس را رها و به جبهه ها رفته و از جان و مال خود گذشتند گفت: خانواده شهدا از دزدی ها و اختلاس های صورت گرفته و ظلم و ستم بیزارند.

در پایان این مراسم که با برنامه ریزی ستاد شاهد و ایثارگران اداره و همچنین، مدیر و دانش آموزان دبیرستان شاهد امام حسن عسگری (ع) برگزار شد، از خانواده شهدای دانش آموز تقدیر بعمل آورده شد و مسئولین استان و شهرستان به منظور بازدید از خانواده های شهدای پاکدشت با تقسیم شدن به گروههای 2 تا سه نفره همچون سال گذشته که اولین سال اجرا شدن این طرح بود، به بازدید از خانواده های شهدا و جانبازان شهرستان مبادرت کردند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار