شرایط بیمه تکمیلی درمان فرهنگیان استان کردستان در سال تحصیلی 97-96

اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش کردستان ضمن تشریح بیمه تکمیلی درمان فرهنگیان استان در سال تحصیلی 97-96 گفت : بیمه تکمیلی فرهنگیان با شرکت آتیه سازان حافظ از اول آبان ماه 96 تداوم دارد .

کد مطلب: ۶۸۱۷۰۵
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا کردستان، عیسی رحیمی رییس اداره تعاون و امور رفاهی آموزش و پرورش استان با اعلام این خبر گفت : با عنایت به اتمام قرارداد بیمه تکمیلی درمان ( بیمه طلایی ) و اهتمام وزارت آموزش و پرورش برای تداوم و استمرار این پوشش و تامین سلامت کارکنان آموزش و پرورش ، تفاهم نامه بیمه تکمیلی درمان فی مابین وزارت و شرکت آتیه سازان حافظ از تاریخ 96/8/1 به مدت یکسال دیگر منعقد شده است .

وی در ادامه با تاکید بر ضرورت اطلاع کلیه فرهنگیان از شرایط بیمه تکمیلی در سال تحصیلی 97-96 ، خواستار توجه به نکات ذیل شد :

کلیه­ فرهنگیان و افراد تحت تکفل آنان که در سال گذشته تحت پوشش بیمه بوده اند از تاریخ 96/8/1 کماکان تحت پوشش صندوق درمان خواهند بود و می توانند طبق روال گذشته از خدمات مراکز درمانی طرف قرارداد بهره مند شوند .
همکارانی که در سال جاری تمایل به عضویت و بهره مندی از پوشش درمان تکمیلی را دارند می توانند ضمن مراجعه به کارشناسی تعاون و امور رفاهی ادارات آموزش و پرورش محل خدمت خود حداکثر تا مورخه 96/8/30 و با تکمیل فرم درخواست تحت پوشش قرار گیرند .
همکارانی که به هر دلیل متقاضی انصراف از پوشش بیمه ای می باشند؛ حداکثر تا تاریخ 96/8/30 فرصت دارند با مراجعه به کارشناسی تعاون و امور رفاهی ادارات آموزش و پرورش شهرستان ها و مناطق محل خدمت خود نسبت به تحویل هولوگرام بیمه طلایی و تکمیل فرم انصراف اقدام نمایند. بدیهی است در غیر این صورت انصراف این افراد پذیرفته نشده و حق بیمه از حقوق نامبردگان کسر خواهد شد.
سهم بیمه ماهانه برای هر نفر از کارکنان رسمی و پیمانی و افراد تحت تکفل ایشان مبلغ 270/000 ریال می باشد.
در راستای حمایت از همکاران محترم قراردادی و افراد خانواده آن ها، نرخ سرانه ماهانه هر نفر در سال جاری بدون افزایش حق بیمه همچون سال گذشته مبلغ 370/000 ریال می باشد.
والدین تمامی کارکنان ( به جز والدینی که از سنوات گذشته تحت پوشش بیمه طلایی بوده و اسامی ایشان در فهرست بیمه شدگان است و همسر کارکنان مونث ( قرار داد نوع دوم ) با مبلغ سرانه 430/000 ریال به ازای هر نفر تحت پوشش قرار می گیرند .
با توجه به اتمام قرارداد بیمه تکمیلی درمان سال گذشته از تاریخ 96/7/96، همکارانی که در سال گذشته تحت پوشش بوده اند جهت استرداد هزینه های پرداختی درمان حداکثر تا مورخه 96/10/30 فرصت دارند نسبت به تحویل مدارک درمانی سال گذشته اقدام نمایند ، مستدعی است مسئولیت عدم پرداخت هزینه های درمانی مدارک سال گذشته بعد از تاریخ ذکر شده به عهده فرد بیمه شده است .

لازم به توضیح است جهت جلوگیری از مشکلات جانبی ، افرادی که به هر نحوی(انصراف، بازنشستگی، ازدواج و اشتغال فرزند، طلاق همسر و...)ازپوشش بیمه حذف می شوند باید نسبت به تحویل و ابطال هولوگرام اقدام نمایند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار