دستگيري سارقان احشام کمتر از 24 ساعت در خنداب

فرمانده انتظامي شهرستان خنداب از دستگيري 3 تن از سارقان احشام کمتر از 24 ساعت در اين شهرستان خبر داد.

کد مطلب: ۶۸۰۶۳۸
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا استان مرکزی، عبدالرضا جودکی افزود: در پي وقوع يك فقره سرقت احشام در يكي از روستاهاي اين شهرستان، سریعا رسيدگي به موضوع در دستور کار کاراگاهان این فرماندهی قرار گرفت.

وی ادامه داد: پس از اعزام ماموران آگاهي شهرستان به محل وقوع سرقت، مشخص شد که 16 راس گوسفند توسط سارقان، از مالباخته به سرقت رفته و سارقان پس از سرقت به سوي يکي از روستاهای همجوار متواري شده اند.

فرمانده انتظامي شهرستان خنداب بيان کرد: سر انجام ماموران پليس آگاهي شهرستان در تحقيقاتي، متهمان را در کمتر از 24 ساعت شناسایی و در يك عمليات غافلگيرانه موفق به دستگيري نفر از سارقان و کشف 16 راس احشام شدند.

جودکی اظهار داشت: متهمان پس از دستگیری به همراه پرونده قضایی، به دادسرای عمومی و انقلاب شهرستان معرفي قضایی شدند.

وي اضافه كرد: احشام کشف شده تحویل صاحب مال شد.

فرمانده انتظامي شهرستان خنداب افزود: عدم توجه به توصيه هاي پليس و كوتاهي در رعایت نکات حفاظتي براي نگهداري احشام از عواملي است كه زمينه ساز بروز سرقت مي شود، كه لازم است شهروندان در پيشگيري از سرقت توجه به توصيه هاي پليس را مورد توجه قرار دهند.

جودکی سامانه 110 و 197 را به عنوان بسترهايي آسان در تعامل و ارتباط با پليس عنوان و اضافه کرد: شهروندان مي توانند در كليه ساعات شبانه روز گزارش هاي خود را از طريق تلفن 110 به مراكز پليس ارائه دهند و عملكرد كاركنان انتظامي را نيز از طريق تلفن 197 مورد نقد قرار دهند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار