تشکیل شورای عالی سیاست گذاری کانون های تبلیغاتی نیشابور

کارشناس فرهنگی وتبلیغات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور از تشکیل و انتخاب ارکان شورای عالی سیاستگذاری کانون های تبلیغاتی نیشابور خبر داد.

کد مطلب: ۶۸۰۰۲۷
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرنگار پانا از خراسان رضوی . کارشناس فرهنگی وتبلیغات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور اظهار کرد: تشکیل شورای عالی سیاستگذاری کانون های تبلیغاتی به منظور ساماندهی وضعیت کانون های آگهی و تبلیغاتی دارای مجوز از وزارت فرهنگ و ارشاد اسلامی در شهرستان نیشابور تشکیل شده است.

نرجس مقدم پاشا گفت: در این جلسه که با حضور مدیران کانون های تبلیغاتی تشکیل شد اعضای این شورا صادق مقدسیان/رئیس شورا، خلیل رحمانی / دبیر شورا، امین افشون / نایب رئیس شورا، شعیب عارف نژاد / خزانه دار و مهرداد گلماه / منشی را انتخاب کردند.

وی خاطرنشان کرد: این شورا بااهدافی همچون حمایت همه جانبه از فعالیت های قانونی کانون های تبلیغاتی مجاز،جلوگیری از تداخل کاری کانون ها با صنوف دیگر و همچنین تضییع حقوق ایشان در حوزه های مختلف اداری،کاری و... تشکیل شده است.

کارشناس فرهنگی وتبلیغات اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور تصریح کرد:دبیرخانه این شورا در محل اداره فرهنگ و ارشاداسلامی نیشابور مستقر می باشدوازاین پس کلیه امور مربوط به کانون های آگهی و تبلیغاتی شهرستان نیشابوراز طریق این شورا و با نظارت مستقیم امورفرهنگی اداره فرهنگ و ارشاد اسلامی نیشابور پیگیری می گردد.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار