مدیر کل آموزش و پرورش خراسان شمالی :

شما دانش آموزان باید پیام شهدا را به نسل های آینده منتقل کنید

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان شمالی گفت: آموزش و پرورش همواره از مدافعان سرسخت انقلاب و یارو یاور رهبری و ولایت بوده است.

کد مطلب: ۶۷۸۷۲۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا خراسان شمالی ، براتعلی حاتمی مدیر کل آموزش و پرورش خراسان شمالی در اولین یادواره شهدا رهروان شهید فهمیده در دبستان شاهد رسول اکرم (ص) با حضور مسئولین استانی و شهرستانی برگزار شد، با اشاره به فرموده رهبر معظم انقلاب گفت : زنده نگه داشتن یاد شهدا کمتر از شهادت نیست.

حاتمی خطاب به دانش آموزان گفت: شما دانش آموزان باید پیام شهدا را به نسل های آینده منتقل کنید و قدر کشور عزیزمان را که وجب به وجب آن با خون شهدا آبیاری شده است بدانید.

وی افزود: آموزش و پرورش از اول انقلاب تا امروز همواره از مدافعان سرسخت انقلاب و یارو یاور رهبری و ولایت بوده است.بیش از 74 شهید معلم و 417 شهید دانش آموز استان خود گویای این واقعیت است.

مدیر کل آموزش و پرورش خراسان شمالی ادامه داد: مدارس شاهد مدارس معیار هستند. ما باید بتوانیم دانش آموزانی موفق ، با فرهنگ ایثار و شهادت تربیت کنیم که در مسیر انقلاب گام بردارند.

در پایاناین مراسم تمبر یادبود شهید حاج طالبی به همسر و فرزند ایشان اهدا شد و جمعی از خانواده های شهدا نیز مورد تقدیر قرار گرفتند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار