همایش " یادگار الفبای من" در گلپایگان برگزار شد

همایش یادگار الفبای من با حضور معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان در سالن احتماعات دبستان شهید احمدی آموزش و پرورش گلپایگان برگزار گردید.

کد مطلب: ۶۷۷۷۳۶
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا اصفهان و به نقل از روابط عمومی آموزش و پرورش گلپایگان با هدف تجلیل از زحمات آموزگاران پایه ی اول ابتدایی همایش یادگار الفبای من با حضور جوانی معاون آموزش ابتدایی و سلطانی کارشناس مسؤول آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان اصفهان ، حبیب ا... جمالی مدیر آموزش و پرورش ، علی آلی گرم معاون آموزشی ،کارشناسان آموزش و پرورش ، آموزگاران پایه اوّل مدارس شهرستان گلپایگان درسالن احتماعات دبستان شهید احمدی برگزار گردید .

در این جلسه حبیب ا...جمالی مدیر آموزش و پرورش گلپایگان ضمن عرض خیرمقدم آماردانش آموزان این شهرستان را قریب 15000نفروآماردانش آموزان دوره ابتدایی را 7288 نفر که در 60واحدآموزشی ابتدایی مشغول به تحصیل هستند اعلام و بیان داشتند در شهرستان گلپایگان بیش از 97درصد نوآموزان در دوره پیش دبستانی جذب گردیده اند و با هدف تسهیل امر تعلیم وتربیت در مناطق روستایی حتی در روستاههایی با حضور فقط 2 نفر دانش آموز با اعزام یک نفر آموزگاراین امر مورد توجه قرار گرقته است .

جوانی معاون آموزش ابتدایی اداره کل آموزش و پرورش استان نیز ضمن بیان آنکه افتخار آموزش و پرورش در کشور آن است که حتی در مناطق دور دست با حضور یک نفر دانش آموزو با عزام یک نفر آموزگار بعنوان تنها نهاد و دستگاه دولتی پرچم جمهوری اسلامی را در اینگونه روستاها نیز به اهتزاز در آورده است و با تاکید برآنکه آموزش درپایه اوّل مبنای توسعه پایدار است به اهمیت این پایه در آموزش و پرورش و تکریم معلمان این پایه اشاره و بیان داشتند جامعه ای که قدر معلّم وبویژه معلّم کلاس اول را نداند باید درآن بازنگری و تغییر دیدگاه ایجاد شود.

وی در ادامه افزود: سرمایه های واقعی جامعه ما مغزهای متفکر کودکان ونوجوانان ما هستند وبرای آنکه ببینیم یک جامعه تاچه حد در مسیر توسعه است نباید به بانکها و چاههای نفت و... چشم دوخت بلکه باید دید در مدارس تاچه حد روحیه پرسشگری ،تفکر ،خلاقیت و روحیه کار تیمی نهادینه شده است ایشان همچنین با بیان اهمیت مطالعه و به روز بودن معلّمان تاکید کردند در سبد خانوار معلّم باید کتاب سهم به سزایی داشته باشد چراکه معلّم الگوست و شخصیت و منش الگویی او بیشتر از توانائیهای حرفه ای او اهمیت دارد.

گفتنی است در پایان این گردهمایی با اهداء لوح تقدیر از آموزگاران پایه اوّل تجلیل شد .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار