کشوری به توسعه می رسد که شهروندان آن میل به پیشرفت داشته باشند

معاون پرورشی و تربیت بدنی مدیریت آموزش و پرورش کاشان گفت: مقدمه پیشرفت هر فرد، انگیزه پیشرفت به بالا است و کشوری به توسعه می رسد که شهروندان آن میل و انگیزه پیشرفت داشته باشند.

کد مطلب: ۶۷۶۹۷۲
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش پانا کاشان، محمد رضا حکیمیان در آیین انتخابات شورای دانش آموزی در دبیرستان دخترانه سعدی اظهار کرد: افرادی که انگیزه پیشرفت دارند، به جای پاداش و مقام و مزایای ناشی از آن وابسته شوند ، به خودتعالی علاقه دارند .

به گفته وی، انگیزه پیشرفت ، ماهیت اکتسابی دارد و به وسیله آموزش قابل انتقال است و اشخاص هدفمند در جوامعی رشد پیدا می کنند که بر مقوله های تربیتی و فرهنگی تاکید دارند.

رییس سازمان دانش آموزی کاشان تاکید کرد: اگر افراد در سازمانهای فرهنگی یاد بگیرند که مهارت، تلاش، مسوولیت پذیری و پاسخگویی به پیامدهای مثبت منجر می شود، شهروندان این جامعه نیز به جای شانس و قدرت دیگران به عمل خود ایمان خواهند آورد .

وی تصریح کرد: شوراهای دانش آموزی، بخشی از این رفتار فرهنگی است تا دانش آموزان، خودشان را باور کنند و در سایه تلاش، همفکری و پاسخگویی به رفتار گروهی و آثار آن پی ببرند.

حکیمیان گفت: تشکلهای دانش آموزی، فرصتی است که دانش آموزان اندیشه و استعدادهای خود را شناسایی و با ارائه راهکارهایی سازنده برای بهبود فعالیت‌های مدرسه تلاش کنند.

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار