هیات مدیره باشگاه تراكتورسازی خواستار رسیدگی به مصاحبه محمد ابراهیمی علیه تیم شد

خبرگزاری پانا: هیات مدیره باشگاه تراكتورسازی تبریز از مدیرعامل این باشگاه خواست تا در خصوص مصاحبه 'محمد ابراهیمی' مهاجم این تیم، علاوه بر رسیدگی با حساسیت موضوع را دنبال كند.

کد مطلب: ۶۷۶۹۳
لینک کوتاه کپی شد

به گزارش خبرگزاری پانا به نقل از سایت رسمی باشگاه تراکتور سازی ، به دنبال مصاحبه این بازیكن و اعلام اینكه 'اگر پول ندهید در آینده نیز خواهیم باخت' هیات مدیره باشگاه تراكتورسازی در نامه ای از مدیرعامل باشگاه خواست نسبت به این موضوع حساسیت نشان دهد .

در این نامه آمده است: جای تعجب است بازیكنی كه پنج سال در تراكتورسازی بوده و تاكنون تمام مبلغ قرارداد هایش را دریافت كرده در این مقطع حساس با طرح چنین بحث هایی، برای تیم ایجاد حاشیه می كند .

در این نامه اضافه شده است: به یقین باشگاه تراكتورسازی اگر امسال در پرداخت دستمزدها در تیم بین دیگر تیم ها نخستین نباشد به طور قطع جزو سه باشگاه اول قرار دارد و تاكنون 60 تا 70 درصد قرارداد بازیكنان را پرداخت كرده است .

اعضای هیات مدیره باشگاه در این نامه با تاكید بر ادامه حمایت از تیم، متذكر شده اند: برای عبور از این مرحله، غیرت و تعصب تمام بازیكنان مورد انتظار است .

در این نامه از مدیرعامل باشگاه خواسته شده تا زمانی كه علت عملكرد ضعیف این بازیكن و مصاحبه مشكوك وی مشخص نشده تا اطلاع بعدی از حضور او در تمرینات تیم جلوگیری و گزارش بررسی ها از موارد ذكر شده در نشست بعدی ارایه تا در خصوص این بازیكن تصمیم نهایی گرفته شود .

به دنبال باخت سه بر یك تراكتورسازی مقابل سپاهان در آخرین بازی این تیم در سال گذشته، محمد ابراهیمی، مصاحبه هایی را علیه باشگاه و تیم در خصوص پرداخت نشدن دستمزدها با برخی از سایت های خبری انجام داده بود .

ارسال دیدگاه

پربازدیدترین ها
آخرین اخبار